Minulla on naapurina vanhoillinen.
Hän usein pyytää tekemään parannusta, mutta ei kerro mihin.
Eikä kerro enempää.
Voiko joku kertoa, että mitä on palaamisen armo ja parannus Rauhanyhdistyksessä?
En voi kertoa nimeäni, joten panen nimimerkin.
Tietääkö joku seuraavaa?
16
525
Vastaukset
- Raamatun_linjoilla
Hän kehottaa sinua tekemään parannuksen ja kokemaan palaamisen armon vanhoillislestadiolaiseksi.
Miksi näin?
Koska hän uskoo vl-herätysliikkeen HARHAOPETUKSEN, että VAIN vanhoillislestadiolaiset ovat ainoita oikeita ja Jumalalle kelpaavia uskovaisia.
Minä kehotan sinua USKOMAAN JEESUKSEEN sinun omana henkilökohtaisena pelastajana, vapahtajana ja syntiesi sovittajana.
Tällaiselle henkilölle Raamattu lupaa iankaikkisen taivasosuuden. - EetuViljami
SRK seurakunta on nostettu epäjumalaksi ja siihen ja sen muuttuviin ja osin raamatunvastaisiin oppeihin pitäisi tehdä parannus niin olisi SRK-valtakunnan täysivaltainen jäsen ja voisi valtoimenaan alkaa pilkaamaan kaikkia muita.
- Melperi.kuittaa
EetuViljami kirjoittaa täyttä asiaa.
""ja voisi valtoimenaan alkaa pilkaamaan kaikkia muita.""
Juuri noin se menee! - jempti.juttu
Melperi.kuittaa kirjoitti:
EetuViljami kirjoittaa täyttä asiaa.
""ja voisi valtoimenaan alkaa pilkaamaan kaikkia muita.""
Juuri noin se menee!Ei mene, vaan "ja voisi valtoimenaan alkaa pilkata kaikkia muita."
- HeinolanVeli
Vl-puhujat yrittävät kerätä porukkaa SRK_valtakuntaan. Ei Jeesukselle Kristukselle joka on Hänen seuraajiensä Herra, Kuningas ja kaiken päämies.
- Srk.vl.muumiot
Sanasta vanhoillinen tulee mieleen taantumuksellinen.
- 77777777777777
Huokaus. Parannusta tehdään omista synneitä. Naapuri lienee hakee sinua liikkeen jäseneksi.
Miten näet naapurisi synnit, kun silmässäsi on hirsi?! Sopii vl-väkeen.
Jokaisen tulee tehdä parannusta joka päivä. Naapurikaan ei pelastu vl-jäsenyydellä. Jeesus antaa syntejä katuvalle anteeksi. Se pätee aina. On sama, julistaako joku sen, vai uskotko lupaukseen anteeksi antamisesta Jeesuksen nimessä ja veressä suoraan.
Lukekaa hyvät ihmiset itse Raamattua. Niin tulette tuntemaan totuuden ja se tekee teidät vapaiksi.- VainRaamatusta
Saarn 4:
10 Jos he kaatuvat, toinen
auttaa toista nousemaan,
mutta voi yksinäistä, joka kaatuu -
häntä auttamassa ei ole ketään - Melperi_Raamatusta
""29. Niin hän pyysi valoa, juoksi sisälle ja lankesi vavisten Paavalin ja Silaan eteen.
30. Ja hän vei heidät ulos ja sanoi: "Herrat, mitä minun pitää tekemän, että minä pelastuisin?"
31. Niin he sanoivat: "Usko Herraan Jeesukseen, niin sinä pelastut, niin myös sinun perhekuntasi". ""
Ei käsketä menemään jonkun lahkolaisen (vl) luokse, joka tarvitaan pakollisena "pelastuksen tuojana".
Noin kehottavat vanhoillislestadiolaiset. Sen sijaan Paavali ja Silas tuovat esille kautta koko Raamatun kulkevan pelastustavan:
USKO JEESUKSEEN tuottaa sielun pelastuksen.
- EdelleenRaamatusta
Edelleen Raamatusta, jossa varoitetaan luottamasta toiseen ihmiseen:
Ps. 146:3
"Älkää luottako ruhtinaihin älkääkä ihmislapseen, sillä ei hän voi auttaa."
Mutta sen sijaan Jumalaan voit luottaa, vaikka olisit yksin:
Job 22:29
"Jos tie painuu alaspäin, niin sinä sanot: 'Ylös!' ja hän auttaa nöyrtyväistä."
Ps. 50:15
"Ja avuksesi huuda minua hädän päivänä, niin minä tahdon auttaa sinua, ja sinun pitää kunnioittaman minua." - Niina54
Taitaa olla viisaampi odottaa ja katsella, onko todella Jeesus siellä.
Minua on varoitettukin. - jaajokivinen
Jeesus Kristus on rukouksesi päässä! Siis todella lähellä!
- ParannustaKaipaava
"Hän usein pyytää tekemään parannusta, mutta ei kerro mihin."
Oletetaan, että pyyntö on naapurisi kämpille. Voit kohteliaasti kieltäytyä sanomalla, ettet ole terveydenhuollon ammattihenkilöstöstä annetun asetuksen mukainen. Todennäköisesti saat vastaukseksi jotain lingvististä höpinää parannuksen teon tai teettämisen merkityksestä. - Kysymikäaskarruttaa
Kysy ihmeessä häneltä, mitä se on.
Aloittajalle: Ota naapurisi puheet huumorilla. Niin minä tekisin.
Jeshua Messias on ainoa, joka voi antaa syntimme anteeksi. Siihen ei välimiehiä, kuten Rauhanyhdistystä tai toisia uskovia tarvita.
Jos et ole rikkonut naapuriasi kohtaan mitenkään, niin jätä hänen huomautuksensa omaan arvoonsa. Jos olet häntä kohtaan rikkonut, niin pyydä häneltä anteeksi. Anteeksi on pyydettävä siltä, jota on rikkonut eikä uskonveljeltä. Toisin kuin tällä foorumilla useimmat uskovat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565680Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222477Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2691832- 1141727
- 941556
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos261502Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121311Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa381286Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391281Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3471271