Moi! Oon 6 luokkalainen ja meidän luokalla on 16 oppilasta. Ei tiedetä mihin mennään luokkaretkelle joten ideoita kiitos! Moni haluaa ideaparkiin shoppailemaan mutta mun mielestä siinä ei oo järkeä! Ja vanhemmat maksaa omalle lapselleen 30 e luokkaretkelle. Eli ei oo mitään järkeä maksaa 60e (mä ja mun sisko) shoppailemaan eikä kaikki ees saa sinne rahaa. Ollaan kerätty n. 600 euroa myymällä karkkeja. Joten rahaa tulee yhteensä n. 1100 euroo. Ja asutaan siis pohjanmaalla joten joku paikka esim vaasasta tai tampereelta olis hyvä.
Luokkaretkikohteet
Pumpulipallero
2
103
Vastaukset
Powerpark?
Ollaan oltu siellä 2 kertaa ja kukaan muu ei halua kuin minä ja pari mun kaveria☹ myöskään duudson park tai muut huvipuistot eivät käy. Ärsyttää ku joka vuosi mennään jonnekkin joka ei käy puolellekkaan luokasta😭
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043558
- 623207
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342704- 822507
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422134- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706