Mistä johtuu suuri huoli luterilaisuudesta kaikilla teillä, jotka ette edes ole luterilaisia?
Oletatteko ihmisten enemmistön jonkin omituisen prosessin seurauksena tulevan yhtäkkiä uskoon ja muuttavan sitä kautta ev.lut kirkkoakin?
Olisitteko itse palaamassa tai siirtymässä ev.lut kirkkoon, jos se olisi teille mieluinen toimintatavoiltaan?
Eikö ole pikemmin teidän ja ehkä rymittymänne (?) etukin, että kaltaisenne uskovaiset ihmiset siirtyvät ev.lut kirkosta pois ja tulevat siis teidän ryhmäänne?
Mistä johtuu huoli?
6
113
Vastaukset
- nautinnonhalukai
Ainakin Repe on todennut, että hän nauttii kun yrittää kurmuuttaa uskovaisia. Ja uskon, että nauttii - ei muuten kirjoittelisi täällä päivät ja yöt.
- Valehtelet
Yöt?????????????????????????
- pitääkösuaopettaa
Alottajalta kysyisin että mitä sinä sitä kyselet, ethän itsekään ole luterilainen?
teeskentely-kulttuuriluterilaisuutta ei nimittäin voi sanoa luterilaisuudeksi.
Ymmärrätkö itse ettet ole luterilainen?Minä kuulun ev.lut kirkkoon, joten siinä mielessä olen luterilainen. Jos en ole mielestäsi oikea luterilainen, en voi sille mitään.
Sinun pulmasi on se, että Sinä itsekään et välttämättä ole kaikkien muiden mielestä oikea kristitty. Kaikki on niin suhteellista?
>> Mistä johtuu suuri huoli luterilaisuudesta kaikilla teillä, jotka ette edes ole luterilaisia? <<
Muutama aktiivi fundamentalisti kokenee uskoaan loukatun, kun lainsäädäntö ja kirkkokin erkanee hänen ajatusmaailmastaan. Ne naputtaa kaikesta, mikä ei mene niiden käsikirjoituksen mukaan.
Mutta ei ne ole huolissaan, ne on peloissaan ja/tai suuttuneita.Mistä johtuu huoli?
No siitä että Jeesus kuoli.
Jaaha, minkä vuoksi?
Joh siitä että sinnuu puolsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003437
- 623117
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802413
- 842366
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402066Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221690- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411637