Seksitreffit Kirsin kanssa

M47_017

Ttutustuin aikoinaan (2005) netissä Kirsi -nimiseen naiseen, joka oli seuraa vailla. Itselläni oli tuolloin suuri fantasia itseäni "muhkummasta" naisesta ja Kirsi oli omien sanojensa mukaan xl-kokoinen, niinpä hän kiinnosti minua. Hän asui n. 10 km päässä työpaikaltani ja kerran kysyin meilissä olisiko hän kiinnostunut tapaamaan minua seksin merkeissä. Hän oli sitä kovastikin ja sovimme että tulen autolla hänen kotinsa lähellä olevan kirkon parkkipaikalle.

Saapuessani hän odottikin jo minua. Itseäni jännitti melkoisesti...pyysin kyytiin ja kysyin mihinkäs mennään. Hän ehdotti parin kilometrin päässä olevaa levähdysaluetta, jonka vieressä oli joku ortodoksien kirkko tms. Menimme sinne ja kävimme tuon kirkon viereen istumaan penkille. Jutellessamme en voinut pitää silmiä erossa hänen todella isoista rinnoistaan ja niinpä pyysin lupaa saada koskettaa niitä. Ne tuntuivat ihanan pehmeiltä ja olin laueta kiimasta kun silitin niitä paidan alta.

Avasin rintsikat toisella kädellä jolloin sain niistä kunnolla kiinni. Kirsikin alkoi jo selvästi "lämmetä" ja niinpä hän alkoi hyväillä etumustani. Hetken päästä hän avasi napit ja otti kaluni esiin. Hitaasti hän alkoi runkata minua siinä samalla kun katselin mahtaako täällä olla muita ihmisiä. Pian Kirsi halusi maistaa kaluani ja ottikin sen suuhunsa hitaasti... Se tuntui niin ihanalta. Ehdotin, että siirrymme tuon pienen kirkon taakse vähän suojaan jos vaikka muita sattuisi tulemaan paikalle...

Kirsi kävi nojaamaan seinää vasten, ja minä avasin hänen housut, nostin paidan rintojen yli. Runkkasin häntä sormillani hetken ja tunsin kuinka hänen pillunsa oli aivan märkä. Painon kaluni sisään ja melko nopeasti aloitin panemaan häntä lujaa tissit villisti heiluen... Tuntui että en kestänyt kuin hetken kun sperma jo suihkusi hänen sisään... Voi kun tuon saisi vielä kokea uusiksi!

1

9737

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jännittirunkata

Itseäni jännitti melkoisesti ja niinpä pyysin lupaa saada runkata. Runkkasin kädellä lujaa jolloin sperma suihkusi kirkon penkille. Voi kun tuon saisi vielä runkata kirkon parkkipaikalle. Avasin housut, nostin paidan. Runkkasin uusiksi villisti seinää vasten heiluen. Pian kaluni oli aivan märkä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      100
      3437
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3117
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      434
      2614
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      80
      2413
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      84
      2366
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2076
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      40
      2066
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      22
      1690
    9. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1676
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      41
      1637
    Aihe