Oli sit nii liki ettei jääny auto al. Tuli liki määrvuore risteyst siält vasemmalt harjult suoraa auto ettee. Onneks mää körötteli sii neljääkymppii ku ettei oikeet osotet.
Taisi olla joku ajokoira, suklaanruskee ja siimahäntä, keskikokone.. Noo ku pääsihin kyläpaikkaa ni ties sanoo et sama näköne koira karaa viikottai siälä, on kans pelänny ettei jää auto tai reka al.
Tietäs vaa että pitääkö tuosta ny ilmottaa johki suojeluu jossei omistaja huolehi.
Kene koira hormistotie/määrvuori!?
kunneinyvaasattusmitää
2
2369
Vastaukset
- Luuvitine
Ilmoitus viranomaisille, koira pois vastuuttomilta kurahousuilta. Onko lestalla rakki, hä.
- mikkomarttilaLuvia
Taas hyvä vastaus, ihmiselt joka ei vaan, kaikkien ympäristös olevien tarjoustekaan ymmärrä mitään elämästä/maailmasta... minäminäminä, tappakaa kaikki mun mahdolliselta kulkuväylältäni, ettei vaan mun kallis elämä häiriinny.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1971545Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231288- 521052
- 72975
- 58883
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52883- 105865
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 42834
- 82820