Naiselle hyvää huomenta! :)
Mitä teet ?
Pälä pälä lauantai AAMUA
23
502
Vastaukset
- Jakäydälenkillä
Pälä pälä, pötköttelen :) Kohta laitan kahvia.
Tänään ajattelin leipoa jotain hyvää suolaista piirakkaa, rapsutella pihaa ja grillata. - Kännissäkohta
Kajaa juon!!!
- Sinkkunataas
Huomenta sinullekin! Aamupalan söin ja kohta lähen kävelylle vaikka ulkona onkin harmaata ja kylmää.
- NaiseltaMiehelle
Kahvia koneeseen ja sen jälkeen jotain mikä mielekkäälle tuntuu ;).
Mitähän se mahtaakaan olla, sen tiedän iltaan mennessä ;).
Aurinkoa ja hyvää mieltä lauantaihinkin ;o),,,- Roskaläjät
KUOKKA kirjoitti:
Menee tietokon rikki jos kaadat tietokoneen sisälle!
Kiitos hyvän mielen toivotuksesta!Haista jo pask kymmenen kertaa toivotettu. Alatte olla melkoista saaastaaa.
Eikö tätä kiimapillua jo kukaan ole koukuttanut? Joka yö se on kuitenkin toisen äijän vieressä. Uksokaa jo, montas jätkää se pitää yhtä aikaa.
- amerikkalaistenlaiva
Uutisia voi odottaa, kun amerikkalaisten hävittäjälaivakin on tullut vierailulle itämerelle.
Tuollainen on pienempi laiva mutta todella monenlaisilla aseistuksilla. Joku kilometrien pituinen lentotukialus ei edes mahtuisikaan Tanskan salmesta menemään läpi.
Turun saaristossa jos yrittäisi puikkelehtia kilometrin tai kahden mittaisella lentotukialuksella, onnistuisikohan. - Pikkukukkaelluhallo
Kuokka...
Ei nutt mitää plääplää..
Huomenta kaunista..
Pidä kiva päivä...
Mä lähden nyt..tsau beipi....♥🍀🌸☀- Pikkukukkaelluhallo
Tuu kaupunkii...Kuokka beibe...
Mä juoksen tääl....
Tuu mua vastaan..🌸☀🍀♥👍
- kevät.siivous
Kirpputoreilen....
Kutittaa...
😆- destroyerclassship
Kerro jos näet kirpputorilla myytävän taisteluristeilijän, voin maksaa siitä 5EUR.
Mutta todella kyllä jos on aikaa noissa pyöriä joskus voi löytää hyödyllistä tavaraa halvalla. - kevät.siivous
KUOKKA kirjoitti:
Mikä kutittaa?
Ne kirput! 😄
- pikkuristeilijä
Olisipa hauska kun ostaisi jollekin lahjaksi taisteluristeilijän, mutta se olikin kirpputorilta ostettu pienoismalli kuin pikkuauto.
Ei ollutkaan oikea sellainen miehistöineenkin, kaikkineen.. - ÄrrääParempi
Shottejä tein ja napsimme niitä......<3.
- muutenrahatloppuu
Etsin itselleni kesätyötä.
- aurinkokinnäkyy
Pian pitäisi lähteä ulkoilemaan.
- SingingInTheRain
Televisiossa varmaan näkyy.
- Karseapaska
"Pälä pälä lauantai AAMUA
KUOKKA
21.4.2018 7:09
Naiselle hyvää huomenta! :)
Mitä teet ?"
Haistahan kusipää jo persereikäs, olet aikas viettänyt netissä poikia kiusaamassa, eräät siitä saneet tuhottua elämänsä, joten olisi nyt aika jätkän lähteä lipettiin vikittelyketjuista, jos sulla on asiatietoa, älä joutilas yön vakooja tule tänne ketjuun.
Kyylä perkele, monesko vuosi?- röllöttelijä
tuo on palstan multinikkailija... älä ahistu joutavasta.
- 5minuuttiaodottelua
Ensimmäistä kertaa vuosiin kokkailen pekoni sipuli piirakkaa, Tein sitä aikoinaan joskus tosi usein, joskus seitsemän vuotta sitten. Tänään pidän vapaata ja on mukava kokata ja katsella sitten jotakin, vaikka elokuvaa.
- kikhernekastikeminulle
Laitoin ruokaa itselleni ja lapselleni. Molemmille omat annokset, koska ruokamakumme ovat erilaiset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564830Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202255- 1031434
- 881342
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231336Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1301141Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681065Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi255968- 72957
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75955