Jumaluskovaisuus on henkistä väkivaltaa

JumaluskoltaPelastunut

Jumaluskovaisuus on henkistä väkivaltaa ja ihmisen käännyttäminen jumaluskoiseksi on verrattavissa raiskaukseen. Monet näistä henkisesti raiskatuista ei edes ikinä toivu siitä vaan jäävät lopuksi elämäänsä kuuppajumisiksi tyhjänpäiväisiä uskonnollisia tekstejä siteeraaviksi puhuviksi papukaijoiksi.

Kaikkein pahinta kuitenkin on se että nämä henkiset raiskaajat eivät jätä rauhaan edes puolustuskyvyttömiä lapsia ja nuoria vaan ovat heidän kimpussaan kuin herhiläiset. Jumaluskonnot ovatkin henkisesti raiskanneet ihmiskuntaa sukupolvesta toiseen jo tuhansia vuosia.

11

763

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asdsf

Ei pidä ainakaan minun kohdallani paikkansa että Jumalaan uskominen vahingoittaisi minua. Jumala tuo elämääni lohtua, turvaa, ja ennen kaikkea Toivoa. On ihanaa kun tiedän, että vaikka tässä elämässä menisi kuinka huonosti tahansa, niin menen taivaaseen missä kaikki asiat on lopulta hyvin ja pääsen Jumalan välittömään rakkauteen.

• dzumala

Jos oletat pääseväsi taivaaseen, syyllistyt ylpeyden syntiin ja kirjoitat itsellesi menolipun helvettiin.

• asdsf

Minä en isättömän jeesus jumalaan usko.

• räyhräyh

"On ihanaa kun tiedän, että vaikka tässä elämässä menisi kuinka huonosti tahansa, niin menen taivaaseen"
        Et sinä pölkkypää tiedä. Sinut on huijattu luulemaan, umpityhmä kun olet.

• asdsf
        dzumala kirjoitti:

Jos oletat pääseväsi taivaaseen, syyllistyt ylpeyden syntiin ja kirjoitat itsellesi menolipun helvettiin.

Jeesus on luvannut että kuka tahansa joka häneen luottaa ja hyväksyy hänet pelastajakseen menee taivaaseen eikä siihen sisälly mitään ylpeyttä. Jumala on aina sanojensa takana eikä koskaan valehtele ja pitää aina lupauksensa. Jos on Jeesuksen oma niin voi olla 100% varma että menee taivaaseen.

• asdsf kirjoitti:

Jeesus on luvannut että kuka tahansa joka häneen luottaa ja hyväksyy hänet pelastajakseen menee taivaaseen eikä siihen sisälly mitään ylpeyttä. Jumala on aina sanojensa takana eikä koskaan valehtele ja pitää aina lupauksensa. Jos on Jeesuksen oma niin voi olla 100% varma että menee taivaaseen.

Etkö edes tiedä että taivas on jo täynnä? Sen kapasiteetti ei ole rajaton vaikka suuri onkin.

• HyvinhänSiinäKävi

Ihan omasta vapaasta tahdostani tulin uskoon - onneksi jo nuorena, 18-vuotiaana.
      Paljolta pahalta olen säästynyt.

• Clauss

Valitettavan monella ateistilla se on mennyt juuri toisinpäin. Heti syntymästä asti pakotettu sitä jumalaa kurkusta alas henkisen ja fyysisen väkivallan muodossa. Vasta aikuisena päässyt siitä eroon, kun ei ole ollut enää riippuvainen vanhemmista.

Jokainen saa uskoa mihin haluaa, ja jos se tekee ihmisestä paremman persoonana niin hyvä niin. Mutta valitettavasti jos asia karkaa käsistä ja henkilö ei osaa enää uskonnosta erottaa oikeaa väärästä, niin silloin se on vain vahingollista. Toisen pakkopelastaminen kuten uskonnolliset täälläkin paljon puhuvat on sitä vahingollista riistoa, jota ei pitäisi ihannoida kenenkään.

Palstalla oikein kumpuaa teistien pelottelutaktiikat, joilla he pitävät väkivaltaisessa otteessa muita uskonlahkoonsa kuuluvia.

Olen onnellinen jos et ole uskossa pelon takia vaan ihan oman syyn takia.

• opiskelijaaa2

Kiva, mä opiskellut ihan omissa oloissa ort.teologiaa.

• oijiolkiu

Ainakin ROT, MarkS, JC ja Jyrbä ajattelultaan niin uskonnon raiskaamia että ei taida tyypeillä enää toimia kuin autonominen hermosto. Kanssakäyminen muiden ihmisten kanssa heillä lähinnä rajoittuu tyhjänpäiväiseen inttämiseen.

• niinsevaanmenee

Aloittaja vetää hiukan överiksi mutta on siinä oikeassa että alaikäisten pelottelu taivaalla ja helvetillä lähentelee henkistä väkivaltaa jollei jopa ole sitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      102
      3539
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3197
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      434
      2694
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      81
      2479
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      85
      2458
    6. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      42
      2134
    7. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2096
    8. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      50
      1742
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      22
      1720
    10. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1706
    Aihe