Finlux DVB-T420 vai Nokia 120T?

kahdenvaiheilla!?

Olen suunnitellut ostavani boksin lähiaikoina, ja minua kiinnostaisi tietää käyttäjien kokemuksia näistä laitteista. Kumpaako boksia suosittelisitte, vai onko niillä loppupeleissä mitään eroa?

14

2782

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Katsoja

Kun näitä keskusteluja seuraa niin voi päätellä, että Finluxista on ollut vähemmän kritiikkiä näin sivullisen silmin.

• C-420

Tänä päivänä ei taida ihan kunnollista boxia ollakkaan, mutta tuossa Finluxissa on niitä ongelmia ollut satunnaisesti ja nekin korjautuu kun vetää virtajohdon irti pistorasiasta ja odottaa muutaman sekunnin ennen kuin laittaa johdon takaisin.

Siis Finlux ilman muuta.

• T420

Joo mulla on noin kuukauden verran ollut kyseinen laite,kertaakaan ei ole tarvinnut johtoa vetää irti pistorasiasta jumiutumisen takia.Se on myös tärkeää,että laite riittävän herkkä huonoissakin olosuhteissa.Nokialaisesta ei ole kokemusta,mutta kyllä se näyttää lähinnä lelulaatikolta.

• nimimerkki

Kumpaakin mallia olen kokeillut kotioloissa kun naapuri osti Nokialaisen ensin. Molemmat tuntui toimivan ihan hyvin mutta valitsin itse Finluxin

- Herkempi viritin, Nokialaisesta hävisi kuvan ensin
        - Finluxin suuntaaminen helpompaa kiitos
        prosenttimittarin

• artzi

Kokemuksia kahdesta Finluxista, toinen maalla antenniversio ja toinen kaupungissa kaapelissa.
      Kumpikaan ei ole tiltannut kertaakaan. Kaapelissa kanavat vaihtuvat selvästi hitaammin esim. Humaxiin verrattuna, mutta vaikuttavat muutoin varsin laadukkailta. Kun saisi vielä virittimien teksti-televisioon Finluxin muissa televisioissa olevan loistavan alasivujen selauksen?!

• anon77777

Ehdottomasti osta finlux. Nokia tilttaa parhaimmillaan 3 kertaa illan aikana...... :S

• Finluxissa on kaksi scart liitintä, mutta teksti-tv on onneton sen taso on huonompi kuin oli ensimmäisten teksti-tv.n sieltä 80-luvulta ja ajastusta ei ole laisinkaan joten voit suorittaa tallennuksen vain kun jätät laitteen päälle ja ko. kanavan päälle.

Nokia hyvä teksti-tv ja ajastus ym. mutta vain yksi scart.

• Joo itsellä Saloran vastaava kaapelimalli ollut käytössä kohta vuoden,siis täysin identtiset laitteet Finluxin kanssa muuta eroa ole kuin nimitarra,eikä ole ollut valittamista.
      Siis jos tosiaan ei tarvitse tekstitv-ominaisuutta ja ajastusta(kun ei ole)niin muuten hyvä boxi korttipaikalla.

• Jos haluat nauhoittaa vuoden 2007 jälkeen kun analogiset loppuvat ei onnistu finluxilla.

• kahdenvaiheilla!?

Kiitosta vain ohjeistuksesta! Alan pikkuhiljaa kääntymään Finluxin suuntaan. Korttipaikka ja kaksi scarttia on kyllä tosi jees! Mikä siinä teksti-TVssä on huonoa? Hidas, hankala käyttää, grafiikka...? Luulisi, että 2000-luvulla osattas jo kyhätä toimiva sellainen!?

• Finluxi

ole huonoa. Toki selkeämpiäkin on olemassa.
        Kaiken siitä textiteeveestä näet ja pystyt lukemaan.

• Tekstitelevisio on vain ominaisuus perusboxeissa.Nykyaikaisissa telkuissa paljon parempi kuin boxeissa eli ei mitään hyötyä jos omistaa television jossa valmiina teksti.

• PirunNyrkki kirjoitti:

Tekstitelevisio on vain ominaisuus perusboxeissa.Nykyaikaisissa telkuissa paljon parempi kuin boxeissa eli ei mitään hyötyä jos omistaa television jossa valmiina teksti.

Vain humaxissa on tuo läpisyöttö että voit katsella tekstiteeveeetä muissa esim. Finluxissa on sinun katsottava lähetys analogisena, mutta vuoden 2007 jälkeen ei enään onnistu kun analogiset loppuu ja silloin on Finluxin omistajan elettävä tosi surkean teksti tv:n kanssa. Ja myös jos Finluxin omistaja lähtee kotoa pois pidemmäksi aikaa ei onnistu nauhoitus enään vuoden 2007 jälkeen.

• pala

Osta topfield, se hakkaa nuo nokiat ja medionit mennen tullen. salora ja finluxihan on siis raudaltaa medion?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7270
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      727
      3479
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      162
      1758
    4. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      341
      1757
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1395
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1361
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1270
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1237
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      261
      1235
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1144
    Aihe