Vituttaa sellaiset asiakkaat jotka vain vittu valittavat. Millä helvetin oikeudella tulette mäkättämään palvelusta ja asioiden laadusta? Luuletteko tosiaan olevanne jotain vitub asiantuntijoita? On niin pokkaa kitistä jostain ruoasta! Tulkaa vittu itse tekemään se ruoka jos mukamas olette parempia tekemään sitä ruokaa. Millä te määrittelette itsenne "asiakkaiksi" ja "kuninkaiksi". Ette millään!! Te mukamas "asiakkaat" olette yhteiskunnan alinta roskasakkia!! Jos palvelu tai ruoka ei kelpaa niin ei vittu tarvitse tulla !!!!
Ärsyttää valittavat asiakkaat.
AsiakasFOBIAinen
1
689
Vastaukset
- närkästynytasiakas
Älä mouhoa, paskaperse. Raijaa hyllyvä hikiperseesi takaisin keittiöön ja ala tehdä ruokaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667