Naiselle hyvää iltaa! :)
Mites ilta lutviintuu?
Iltaa Neidille
9
1459
Vastaukset
- Menettelee
kun ei krantustele. Telkkarin katsomista ja netin lukemista. Puhelinkin pitänyt vireyttä yllä, mutta ei ole soinut sen miehen soittamana kuka mielessäni on :(.
Viereesi haluaisin...
Mutta yksin peittooni kääriydyn.
Naiselle öitä!- Menettelee
Öitä sinullekkin, unikuvien kanssa ;).
Peitto on kuitenkin lohtuna, ja tyynyjä voi halata ;).
- Pikkukukkaelluhallo
Kuokka...
Iltoja...
Sauna odottaa....👍🌱🌸😂♥
Niin ja myöhemmin puhtaat lakanat...
Siinnä se ...pieni onni...👍 - iltaavaan
tässä netissä se nyt taitaa sujua ja kohta pehkuihin sitte. Ei sieltä telkustakaan taida mitään tulla.
- Kofffffff
Juon kaljaa koffia😛
- aitoriitta
Hei. Ilahdutan yksinäistä iltaasi. Voimmeko sopia niin, että molemmat mietimme kesän ja palaamme elokuun lopussa mielellään kasvotusten. Molemmilla ehdottoman lopulliset vastaukset ja niiden kanssa on elettävä. Sopiiko se sinulle? Siihen asti et viestittele näitä kaipausviestejä. Voisitko vastata mahdollisimman nopeasti. Olen menossa nukkumaan. Kiitos!
- aitoriitta
Vastaa please! Sopiiko sinulle. Päätökset olisivat lopulliset ja molempien pitäisi hyväksyä se. Minulla on jo aavistus päätöksestäni. En tiedä onko sinulla?
- aitoriitta
Vai mitä sinä haluaisit sitten?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734259Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192135- 921213
- 701086
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66908Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia113852Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo73837- 65816
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi245779- 37773