Meiillä on REIMisännöitsijä palvelut. Isännöitsijä tekee kilpailutuspäätökset oman mielensä mukaan , ei kuuntele taloyhtiön puheenjohtajaa, vaan kävelee , hänen valtansa yli.
Mitä löytyy hyvä isännöitsijä?
3
151
Vastaukset
- MuutosParempaan
Varmaan auttaisi, jos kertoisit miltä paikkakunnalta isännöitsijää etsit.
Isännöitsijä vaihtoon
- Vaihdaparempaan
Täällä on vanhoja ketjuja ko. yhtiöstä ennestään. Löytyy haulla.
Tekeminen on henkilöstä kiinni. Esim. Jyväskylässä on nyt nuoria ja kouluja käyneitä ko. yhtiössä. Meno erilaista, kuin "vanhan liiton miehillä". Jos homma alkaa tökkimään, niin kyselyä muihin yhtiöihin välittömästi. Miksi turhaan kuluttamaan aikaa ja rahaa. Ei se siitä paremmaksi muutu. Isännöitsijän aika vapautuu tuottavimpiin yhtiöihin, sikäli kun niitä vielä on.
Ko. yhtiön taloyhtiöiden kannattaa miettiä tulevaisuutta hyvissä ajoin. Omistaja täyttää 61. Kohta menee myyntiin. Mitä sitten? Voi tulla keskikokoisissa kaupungeissa vipinää. Kannattaa hyvissä ajoin katsoa sopivaa yritystä, kun niitä on vielä tarjolla, jos epäilee jatkoa.
Kannattaa sosialisoitua ja keskustella muiden taloyhtiöiden kanssa. Paikkakunnalla saattaa olla muutaman vuoden vanhoja pieniä toimistoja. Niistä uusi isännöitsijä uudella innolla. Toimistot osaa katsoa kyllä huoltomiehen perään, vaikka ei olekaan ISA-logoa mainoksena.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622937
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322445- 802283
- 742189
- 952026
- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201603Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j341518Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440