Hei, minkälainen homma on auton nouto kentältä? Toimiiko joustavasti? Toimistot lienee aulassa mutta onko auton haku vaikeaa? Pitääkö mennä shuttle bussilla vai onko autot ihan kävelymatkan päässä? Olis mukava jos joku kommentoisi: Kiitos
Vuokra-auto Rodoksen kentältä
2
215
Vastaukset
- MythosZorbas
Hei. Mulla on toiminut niin, että etukäteen netistä varattu auto on odottanut kentällä. Tuloaulassa seisoo ukko jolla on pahvilapussa sun nimi. Pitää hakeutua hänen luokseen, kirjoitella sopimus ja maksaa (tarkasta auto ja sopimus ennen allekirjoitusta). Sitten vaan rattiin ja viikon päästä palautus samaan paikkaan. Kenttähän on tosi pieni, ei tarvita mitään shuttleja tms. Tosi helppoa ja kätevää, monta kertaa jo sujunut. Kerran tosin hylkäsin auton kun oli niin huonossa kunnossa. Sitten vaan taxilla kaupunkiin ja toisesta vuokraamosta uusi auto alle. Isompien vuokraamojen toimistot on myös siinä pikkuruisessa tuloaulassa.
- 1jjuso22
Kiitos kommentista. Viime kesänä varattiin auto Rooman Fiumicinon kentältä ja onnistuimme siitäkin vaikka kenttä ehkä paljon isompi kuin Rodoksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50735- 33692
- 60689
- 52680
- 52657