nyt kaikki syrjäytyneet, pitkäaikaistyöttömät ja mielenterveys ongelmista kärsivät skodailijat sana on vapaa. vieläkö skodan ruoste yms ongelmia yrittää joku katkera narsisti kääntää Toyotan syyksi?
Toyota on paras, mitäs köyhät tähän?
5
172
Vastaukset
- Toyota_Hybrid1
hehhehhehhe, eipä ole köyhät skoda ihmiset vastanneet mitään. varmaan datakatto nettiliittymässä niin ei ole vara vastata mitään :D on ne köyhiä! saattavat olla hitsaamassa skodan pohjapeltiä, kuuluu ruostuvan aika nopeasti :D vai liekkö skoda jättänyt tielle ja nyt yrittävät räystään alla elvyttää henkiin että pääsee huomenna tempputyöllistämistöihin.
- pääterveyshoitaja
Et ole varmaan huomannut, kuka on se, joka pahiten kärsii mielenterveysongelmista, pitkäaikaistyöttömyydestä ja syrjäytyneisyydestä.
Viiden pisteen vihje: puhdista oman vessasi peili kaikesta tahmasta ja liasta, niin voit pongata sen henkilön. Tietenkin sillä edellytyksellä, että joskus käyt vessassa. - tojotaakehutaan
Kyllä se skoota vie rahat ja terveyden. Datakattokin on ihan kohta täynnä. Syy on se, että aina pompsussa skootasta irtoaa peili tai peltivanne vääntyy. Tulee kalliiksi ostaa kiinnitysruuveja peileihin ja vanteita. Kerran vääntyi runkokin autosta mutkassa, kun oli tiessä kulumareikä. Siihen pompahti niin että pää osui kattoon.
Mutta tojotasta tosiaan! Juuri luin jonkun Treen vakuutusyhtiön vahinkokeskuksen jutun lehdestä, että tojotan moottoreita ei saa myytyä, koska ne kestää ja kestää.
Löytäisinköhän tuon jutun .
Tässähän tämä :
https://www.is.fi/autot/art-2000005663216.html
Pitää ostaa tojota varmaan ja heittää tuo itälimppu kaatopaikalle. Skooda ei ruostu sillä sen rakentamiseen on käytetty materiaaleja jotka eivät ruostu mm. pahvi ja kivi.
eikös noissa itäauto skodissa käytetä penkkien pehmikkeinä sian ihraa ja kalan perkuu jätteitä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873227
- 622937
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322455- 802283
- 742189
- 952026
- 121626
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j341618Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450