On ainakin varmuudella yksi asia, joka tekee ihmisessä kuin ihmisessä aina
vahvan vaikutuksen
- hyvät käytöstavat. Hieno ja kohtelias kanssakumppani on hienoimpia
asioita maan päällä. Ainakin itsellä tämä kunnossa kotipiirissä ja
ystäväpiirissä.
Lähdemme tässä kohta syötyämme ajeleen kohti pohjoista, sateisesta
keski-suomesta, tänne saavuimme yömyöhään. Ilta myöhää myöten olemme
perillä, matka n 800 km käsivarren "hauikseen. Perillä on ihan talvi,
luntakin vielä kunnolla kuten lappiin kuuluukin vielä toukokuun alussa.
Mutta, jos muutamme reittiä, silloin olemme yön Rovaniemellä, se selviää
sitten matkalla.
Siitäkin vielä n 300 km huikonen.
Pitemmittä puheitta-
Ei muuta kuin`töpinäksi !
Keskustalaisena vaadin tapoja, ei ne vaikeita ole
8
275
Vastaukset
- LestakepulisminAjaO
Juuh, hyväkäytöksisyydellänne olette vahvan vaikutuksen kanssaihmisiinne aina osanneet tehdä:
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2012/05/25/lestadiolainen-liike-salasi-lasten-hyvaksikayton
https://www.vauva.fi/keskustelu/1350904/ketju/espoon_lestapedofiilit?page=1
Hyväkäytöksisyytenne "kiiltokuva" tosin perustuu lähinnä salailuun ja valehteluun.
Mutta, pääasiahan on ettei tanssi eikä katso telkkaria... - hyväämatkaa
Otitko sinä Hakkaraisen Tevon Keski Suomesta matakumppaniksi, kun puhut hyvistä tavoista ?
Jos Rovaniemellä yövyt niin suosittelen hotelli Aakenusta ja jos olet matkailuautolla liikkeellä, niin Napapiirillä on molemmin puolin hyvät parkit.
Ja jos jatkat käsivartta kohden Kilpisjärveä, niin hyvää poronlihaa saa mm. Karesuvannosta ja kerro Antti AP:lle että kesällä tullaan.
Aja varovasti, poro on ollu Lapissa ennen ihmistä ja eläimelle siitä kunnia.- Eiköhän.taas.kohta
Tutuista paikoista kerrot itsellekin, olen eteläsuomesta, ja liikuin ja nykyäänkin mutta harvemmin paljon mainitsemissasi paikoissa. Hiljan olin Aakenuksessa yötä, ja kun venyttää aamuaskareita, n puolikymmeneen, ja menee aamupalalle, se niin antoisa, että päivän pärjää, sikäli näin niin se vastaa jo päiväruokailua. Aivan mahtava on ruoka jota antavat aamupalana, sortteja on jos mitäkin. Ainoa mitä ei ollut oli peruna, jota nyt ei kaivannutkaan siihen. Hyvin kansainvälinen paikka, kieltä kuuluu englantia, saksaa jne. Toinen mieluinen paikka on urheiluopisto ounasvaaralla. Siellä myös tuhti aamupala. Sauna iltaisin, ja uinti hallissa samaan huonehintaan. Napapiiri vain vain turhan kallis paikka yöpyä. Silti näkyy ulkolaiset kilvan siellä viihtyvän. Toisella puolen tietä shell, mainio ruokapaikka, siinä tullut eräskin annos syötyä.
Rovaniemi paisunut aivan valtavasti, ja uutta nousee kaikenaikaa. - HuskypuistoON
Eiköhän.taas.kohta kirjoitti:
Tutuista paikoista kerrot itsellekin, olen eteläsuomesta, ja liikuin ja nykyäänkin mutta harvemmin paljon mainitsemissasi paikoissa. Hiljan olin Aakenuksessa yötä, ja kun venyttää aamuaskareita, n puolikymmeneen, ja menee aamupalalle, se niin antoisa, että päivän pärjää, sikäli näin niin se vastaa jo päiväruokailua. Aivan mahtava on ruoka jota antavat aamupalana, sortteja on jos mitäkin. Ainoa mitä ei ollut oli peruna, jota nyt ei kaivannutkaan siihen. Hyvin kansainvälinen paikka, kieltä kuuluu englantia, saksaa jne. Toinen mieluinen paikka on urheiluopisto ounasvaaralla. Siellä myös tuhti aamupala. Sauna iltaisin, ja uinti hallissa samaan huonehintaan. Napapiiri vain vain turhan kallis paikka yöpyä. Silti näkyy ulkolaiset kilvan siellä viihtyvän. Toisella puolen tietä shell, mainio ruokapaikka, siinä tullut eräskin annos syötyä.
Rovaniemi paisunut aivan valtavasti, ja uutta nousee kaikenaikaa.Shell Napapiirillä on ollut vuosikymeniä suosittu ruokapaikka.
No tietysti " haavematkailijat" ei siellä käy. - Mainioita.paikkoja
HuskypuistoON kirjoitti:
Shell Napapiirillä on ollut vuosikymeniä suosittu ruokapaikka.
No tietysti " haavematkailijat" ei siellä käy.Kyllä siellä puolenpäivän kahtapuolen on tupa melko täynnä ruokalijoita, kun sen olen kokenut niin monesti. Myös Saamenkieli raikaa. Shell siinä portti pohjoiseen. Myös toinen vastaava on Nesteen huoltoasema, muttei se ole näin suosittu ruokapaikkana, siitä parisataa m pohjoiseen.
Kun pohjoiseen mennään, siinä ei sitten olekkaan ruokapaikkoja tiuhaan, Käyrämössä joskus poikennut kahvilla. Sodankylässä sitten sotilaskoti, sinne pääsee sivullisetkin, kunnon munkkikahvilla.
- KainostiKiittelen
"hyvät käytöstavat. Hieno ja kohtelias kanssakumppani on hienoimpia
asioita maan päällä. Ainakin itsellä tämä kunnossa kotipiirissä ja
ystäväpiirissä."
Kun unohdat mainita, niin koti- ja ystäväpiirin lisäksi hyviä ja kohteliaita käytöstapoja noudatat myös varsin avoimen sallivasti tällä palstallakin.
Tuon kohteliaan avoimen sallivuutesi ovat saaneet kokea seksuaalivähemmistöt ja väärien puolueiden kannattajat, SAK:n ammattiyhdistysaktiivit, sivarit ja jopa entiset presidentitkin.
Laaja ja jalo sydämesi sivistys on päivittäin palstalla kiitollisuudella pantu merkille. - leikkaukset
Vaatikaa sikailu pois Sipilältä?
Miksi et noudata sitten sääntöjä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565690Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222487Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2711849- 1141727
- 941556
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271518Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa381336Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121311Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3481277