Ostin tänää sims 2:n ja ku latasin, se valitti et koneesta puttuu DirectX 9.0c sit katoin ohjeista ja näin et siin asennuslevyllä on se DirectX:ä...mut sit siihen tarvii ne itse ajurit...mistä ne saa?
Oon yrittäny latailla vaikka mitä erilaisii DirectX-juttuja mut mikään ei kelpaa...auttakaa tai ostin tän peli ihan turhaan..=(
DirectX 9.0c APUA!
8
243
Vastaukset
- penmus
mikrosoftin sivuilta, mutta voi olla että sinun näytönohjain ei tue 9.0 vaan vanhempaa 8.0 ja se ei toimi ennenkuin uusit näytönohjaimen, esi. Radeon 9800 tai vastaavan...mutta kokeile laittaa tuo 9.0 c, se tulee muuten sp2:n mukana myös jos olet päivittänyt xp:tä, onhan sinulla xp, ettei vaan joku muu ...
- Rompe
On mulla XP Professional, mut ei oo minkäänlaisia asennuslevyjä, koska tää kone ja ohjelmat yms. tuli faijan töistä...mist sen rodeo...minkä lie saa?
- Rompe
Latasin ton ja nyt se silti sanoo:
DirectX 9.0c -yhteensopivia näytönohjaimia ei löytynyt. Varmista, että tietokoneelle on asennettu DirectX 9.0c -yhteensopiva näytönohjain, joka käyttää uusimpia valmistajan toimittamia ajureita.
Siis täh? - Rompe
Rompe kirjoitti:
Latasin ton ja nyt se silti sanoo:
DirectX 9.0c -yhteensopivia näytönohjaimia ei löytynyt. Varmista, että tietokoneelle on asennettu DirectX 9.0c -yhteensopiva näytönohjain, joka käyttää uusimpia valmistajan toimittamia ajureita.
Siis täh?En oikeestaan tiiä mikä näytönohjain o...onks se itse näyttö/ näytössä vai keskusyksikössä...vai mitä?
Rompe kirjoitti:
En oikeestaan tiiä mikä näytönohjain o...onks se itse näyttö/ näytössä vai keskusyksikössä...vai mitä?
näytönohjain missä vika,eli pitäisi todennäköisesti vaihtaa uudempaa joka tukisi uutta directX:ää
- PeeÄs
Rompe kirjoitti:
En oikeestaan tiiä mikä näytönohjain o...onks se itse näyttö/ näytössä vai keskusyksikössä...vai mitä?
Näytönohjain on sellanen ohjainkortti siellä keskusyksikön sisässä kuten muutkin kortit, esim. verkkokortit, muistikortit... Se on siis fyysinen osa ja siinä ei auta minkään valtakunnan netistä latailut, jos tämä näytönohjainkortti on liian tehoton. Sellaisen uuden voi hankkia kaupasta, pitää vaan tietää sims2 vaatimukset näytönohjaimelle ja niiden tietojen kanssa marssia kauppaan. Ja jos on itse vähän Käsi, niin asennuspalvelu sieltä liikkeestä myös. Laittavat kuntoon ja asentavat sen ajurit. Ajurit on levykkeellä ja se taas on se ohjelma, jolla näytönohjainkortin ja muun koneen saa pelaamaan yhteen.
- Rompe
PeeÄs kirjoitti:
Näytönohjain on sellanen ohjainkortti siellä keskusyksikön sisässä kuten muutkin kortit, esim. verkkokortit, muistikortit... Se on siis fyysinen osa ja siinä ei auta minkään valtakunnan netistä latailut, jos tämä näytönohjainkortti on liian tehoton. Sellaisen uuden voi hankkia kaupasta, pitää vaan tietää sims2 vaatimukset näytönohjaimelle ja niiden tietojen kanssa marssia kauppaan. Ja jos on itse vähän Käsi, niin asennuspalvelu sieltä liikkeestä myös. Laittavat kuntoon ja asentavat sen ajurit. Ajurit on levykkeellä ja se taas on se ohjelma, jolla näytönohjainkortin ja muun koneen saa pelaamaan yhteen.
nyt tajusin ja sain tän pelin toimimaan vaan äitin kannettavalla...laitevaatimuksissa oli 256 RAM-muistia ja mul on täs konees vaan 126...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577250Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7243418Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1581719Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3181682- 841375
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911260
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631227Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2491217- 811144