Kaikki tietävät, että se lupaus pitäisi toteuttaa ja nopeasti kertaheitolla jopa, mutta juuri sen lupauksen varjolla SDP koetetaan nyt nujertaa ja useimpia poliitikkojahan kismittää, kun luvataan oikeutta pieneläkeläisille, jotka eivät kuitenkaan pystyisi vaatimalla vaatimaan.
Nyt on oikea aika juuri tämä asia oikaista - pahasti jälkeenjääneet pieneläkkeet. Myöhemmin ei tule mahdollisuutta, sillä toista tällaista lokaan vetävää aloitetta ei mikään vaikutusvaltainen puolue tulisi tekemään. Nyt ainakin jokainen pieneläkkeen varassa oleva äänestämään SDP:tä yli puoluerajojen.
Rahaa tai lainarahaa löytyy moneen muuhun, vaan tähänpä ei muka mitenkään, mutta tämä on tärkein viime aikoina esitetty pikku korjauslupaus. Jos demarit saa pääministeriyden, on pikku mahdollisuus, että lupaus satasen almusta kuukausittain eläkkeeseen lisukkeeksi voisi toteutua.
Sata euroa pieneläkkeisiin, kyllä
3
128
Vastaukset
- hallerinne
rinne huijaa urakalla, hän lupaa pikavippejä kansalle,mutta muistakaa mikä sotku niistä on tullut, ei tavallinen duunari osaa ymmärtää että hyöty on nolla.sdp ryästää yrittäjiltä kasvurahat , tämä huijaus puree duunareihin, aina on se joka maksaa, ja demarit on aina kurittanut yrittäjiä.rinne on vanha yrittäjä rokottaja!hän on tottunut riitelemään! nyt hän on keksinyt juonikkaan riidan, ja nauttii sotkemalla asiat.hän sen kunnolla osaa,rinne on onnistunut riitauttamaan kokoomuksen sisällä jäsenet keskenään ja näyttää että kokoomuksella on ongelmia, kaiken takana on sdp/rinne? todisteena viimepäivien kuvat iltalehdissä hymyilevä rinne suorastaan irvaileva ilme olen onnistunut? ja duunarit meuhkaa kriisin edellä kuten niin monesti ennenkin pikavipit on nähty pelastuksena lisäksi vielä lotto! ja sen maksaa yurittäjät kuten ennenkin?mutta sehän ei duunareita kiinnosta vaikka useat on töissä yrittäjillä`? nehän on porvareita antaa mennä vain!ei mitään väliä, oppivathan?suurin osa yrittäjistä on perus rehellisiä ja oikeasti haluavat työllistää ihmisiä, mutta palkaksi heille tarjotaan valtion terrorismia ja duunareille pikavippejä! ja jos ei riitä niin onhan lotto! mulle elämä on opettanut että sdp tulee aina kalliiksi! nyt kun ollaan pääsemässä demari sanelupolitiikasta eroon alkaa väki vaahtoomaan rinteen rangaistusverotus politiikkaa, pikavippi satasten lumossa! ei ole opittu mitään! tulevaisuus näyttää helvetiltä, kiitos teidän kusetettujen!neuvo, älä ikinä misään äänestä sdp:tä, ellet halua vaikeuksia, sdp ei ole esittänyt mitään positiivista vain vanhoja rangaistuksia porvareille ja pikavippiä sekä lottoa kansalle! duunarit on ottanut demari lupauksen onnnellisina vastaan! koska duunari on osannu oikeasti ajaa omaa etuaan! ei ainakaan näiden pikavippi lupausten valossa kovin hyvin. vielä kun rinne lupaa lottorivin porvareiden piikkiin kerran viikossa on voitto varma? pika vippejä ja lottonumeroita porvareidenpiikkiin kiitos? rinne pelastaa!
- sananvapaus
jo kaksiarvostelevaa sdp.tä kohtaan on poistettu julkasematta? mitä tämä tarkoittaa?kaikki sdp:tä arvostelevat kierjoitukset poistetaan kuten venäjällä tehdään!mitäsananvapaudelle on tapahtunut suomi 24:llä?
- 100-Antti
Miksi kaikki messuavat tuosta Antin satasesta kun hän lupasi paljon muuta ja arvokkaampaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723003
- 552645
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322255- 792168
- 951976
- 321742
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301330Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319