Olen kuullut huhuja, että kiinteistössä olisi kosteusvaurioita. Pitäneekö paikkansa?
onko Hotelli Gasthaus homeessa?
9
527
Vastaukset
- kierojavastauksia
Kysyppä kepulaisilta?
- konzaales69
Sä voit mennä kepulaisines ja kyyditsijöiden kanssa hevon p.......n. En ihmettele vaikka homeessa olisikin.
- Täyttäasiaa
Totta,sinnehän ne kaikki kuuluukiin.
- Oottakokuullu
Ainahan ne huhut paikkaansa pitää.Jos ne on kuultu NTT:lla.Niihin kannattaa uskoo.
- pehkulainen
Lumiesteet repiny katon reikiä täyteen, onko kevään sulamisvedet valuneet rakennukseen sisälle? Taitaa olla liian suuret remontit edessä..
- vainhulluostaa
katto ja putkivuodot varmaankin tehneet gastissa tehtävänsä. ränsistyny ja täydellinen remontti tarve. pelkän tyhjän rakennuksen ylläpitokulut vuodessa luokkaa 50 000 euroa (verot,lämmitys.sähkö,yms)
- Vainnäkemättätietää
Varmaankin tehneet tehtävänsä?? Vai oliskohan? No luulen näin,en ole varma kun en ole nähnyt mut,voipi olla, tai voi olla olemattakin.
- sukurutsa
Onhan se paikka nähty jo niin monesti ulkoa ja sisältä. Täyden remontin vaatii jos aikoo edes paikallisia kierosilmä jenkkisiilejä houkutella vonkaamaan..
- AnonyymiUUSI
No eikös tämä oo nyt tuas ajankohtanen aihe?? joko on kohta aukeamassa???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602834
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322395- 792208
- 602043
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408