Otsikko kertoo kaiken olennaisen... Äänestitkö sinä Kumman kaa-ohjelmaa parhaaksi draamaohjelmaksi? :)
Kumman kaa sai Telviksen!
5
244
Vastaukset
- riksu
En äänestäny, vaan käenpesää.. Molemmat oli kl oikeestaan yhtä hyviä, mutta käenpesää on tullu katottua useemmin ku nehän tuli maanantaisin yhtä aikaa.. Sitä paitsi Kumman kaa olis sopinu paremmin kyl jollekki viihde- tai komediaosastolle. Mut ihan ok että voitti telviksen :)
- äänestänyt
ei ollut yhtään ohjelmaa valittavissa joita olisi voinut edes suostua vapaaehtoisesti katsomaan:( Kumman kaa yksi kammottavimmista, katselin sitä kerran melkein 10 minuuttia, kyllä puistatti.
Äänestin vaikka en oo koskaan kattonutkaan. *Ei näy nelonen*. Mutta en ollu kyllä nähny niitä muitakaan. Hehe!
- :) ==
Äänestin, ja palkinto meni oikeaan osoitteeseen!
- Tintti
En oo vielä kertaakaan kattonut Kumman kaa:ta, mutta haluaisin kattoo. Oon kuitenkin kuullu, että se olis loppunu. Onks se siis loppunu, vai ei ja minä päivänä se tulee???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552705
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322315- 792178
- 951996
- 521875
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339