kuunnelkaa lehtolapseni, minä olen onnellinen että ostatte volkkareita, te olette minun siementeni peruja kaikki jotka uskotte vw autoihin vieläkin kaiken huijauksien ja takuun olemattomuuden ja korvaamattomuuden jälkeenkin. teissä on vahva usko tulevaisuuteen joka tosin näyttää synkältä takuun suhteenkin, ei korvata mitään kuten ei ole korvattu tähänkään asti. ruostepellistä me teille nykyään volksvakenit rakennamme ja tekniikka tehdään hajoamaan, MUTTA OLKAA LUJIA VW USKOSSANNE! teidän isä Adolf H.
Arbeit macht frei
9
220
Vastaukset
- Kfififi
Niemals niemals. T. Aatun kaveri
- Autontarvitsija
pahin kärsimysnäytelmä minulla on ollut skoda ja vw.
- MOKOMOKO
paskka auto perkkele.
suunnitteluvikaiset turvavyöt tappaneet kymmeniätuhansia ihmisiä ympäri maailman. hyvin menee vw!!!!!!!!!
- TSI2012
täytyy lisätä myös skodan tyyppivika, RUOSTE.
- isäaatuidolina
Mistäs nyt tuulee, kun tojofanaatikot on noin pillastuneet? Ovat jopa oman esikuvansa ottaneet keskusteluun mukaan, eli aatun.
Hän oli samanlainen hurmoshenkinen fanaatikko ja julistaja, kuten nämä hänen tojohihhulit tänä päivänä.
Ei omena ole kauas puusta pudonnut.
Aatukin luuli valloittavansa koko maailman tai ainakin euroopan, kuten tuolla ylempänä joku toteaa tojotasta.
Miten samanlaisia ajatuksia, kuin aatulla, sikiääkin tojohörhöjen päistä.
Melkein kuin aatun jälkeläisiä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873227
- 622937
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322455- 802283
- 742189
- 952026
- 121626
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j341618Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450