taitaa ajoittain kiusata. olen opiskelija. hän moitti että minun pitää olla joskus hiljaa, vaikka koen että en juurikaan saa suunvuoroa. pah. ja että minun pitäisi kattoa peiliin, että olen liian ranttu miesten suhteen. mistä se tietää haluanko edes löytää ketään. ja se yks, että yhenillanjuut on eriasia, niitä ei lasketa. enhän edes harrasta sellaisia. no siitä se juontaa, kn keskusteltiin kerran orgasmeista.ja harrastankin itsetyydytystä. miksi lähtisin levistelemaan minnekään, kun voi tehä yksinki. kusettajtat vain ovat pörränneet ympärilläni. maailma on aika paha paikka. mulla ällöttää laiskat ja lihavat tyypit työpaikoilla. tosi ällöttävän näköstä touhua. syövät, lihovat ja laiskottelevat. hirveää menoa. en ihmettele tippaakaan, että sitä yhtäkään aikusta ei otettu töihin, kun se ei jaksa tehä töitä. se ei jaksa tehä töitä. ällöttävän näkönen laiskamato. luettelee, koska voi olla töissä ja koska ei. ihan kamalaa menoa. ei ole oikein perillä työelämän säännöistä. tosi ällöttävä näky. lihavat työpaikoilla. ei ne jaksa tehä mitäään. mulla kiukuttaa. aargh !!!ja sitte niille annetaan vain jostaki kumman syystä täysiä kymppejä arvosanoiksi. niin pieni paikka etttä pelkäävät jotku, että joutuu vihankohteeksi, eivätkä uskalla. olen pettynyt, kun mulla ei menny täysin hyvin näyttö. niin pettynyt olin. ja väsyttää. just nyt väsytttää tämä kevät ja opiskelu. kevät ja opiskelu .lihavat ovat heikompia. niitä vois auttaa ja ohjata parempaan elämään. pyh. alkavat vain aukomaan päätänsä. kamalaa . jos lihavat ottaa töihin, niin reippaat joutuvat tekemaan niitten työt. en halua koskaan lihavia työkavereiksi. en koskaan. en koskaan
työpaikkaohjaaja
lihavatpoistöistä
0
125
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881341Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53712
- 33692
- 60689
- 47670