En voi käsittää tai ymmärtää
suru uutisen kuulin tään.
Olet mennyt rajan taa
Toit pinnalle arpeutuneen haavan
Aukesi kipeät tunnot
Kuin kevään kukinnot
Sinun polkusi oli kapea ja uuttera
Minun polkuni oli lavea ja kitkerä
Viimeiset sanat
Hyvät päivänjatkot
2lesken
Lepää rauhassa
8
267
Vastaukset
Tämä ei ole runo-palsta.
Etsi kunnes löydät sen.
H.- kyllästyttääjo
Jos ei itse osaa, niin ei sitä silti tarvitse toisilta kieltää. Ikäryhmämme ihmisten elämään kuuluu yhtälailla tanssi, runot, kirjallisuus, taide, musiikki ym. sekä ilot ja surut.
Itse suollat jatkuvasti musiikkilinkkejä ja ontuvia sananparsia, silti olet ensimmäisenä ilkeyksilläsi pilaamassa toisten avauksia, kateudestako? kyllästyttääjo kirjoitti:
Jos ei itse osaa, niin ei sitä silti tarvitse toisilta kieltää. Ikäryhmämme ihmisten elämään kuuluu yhtälailla tanssi, runot, kirjallisuus, taide, musiikki ym. sekä ilot ja surut.
Itse suollat jatkuvasti musiikkilinkkejä ja ontuvia sananparsia, silti olet ensimmäisenä ilkeyksilläsi pilaamassa toisten avauksia, kateudestako?No kun aloittajakaan ei osaa.
Etenkään mennä runo-palstalle.
Minua kammottaa koko ajatuskin runoilusta.
Etenkin huonosti tehtynä.
H.hunk
En mä mitään runoa kirjoittanutkaan.
Kun luin lehden, kirjoitin sieluni tunnot siltä istumalta.
Mee sää renkuttelemaan ja lyrikoimaan pistemummosi kans.
Lkyllästyttääjo kirjoitti:
Itse suollat jatkuvasti musiikkilinkkejä ja ontuvia sananparsia, silti olet ensimmäisenä ilkeyksilläsi pilaamassa toisten avauksia, kateudestako?kyllästyt
Hyvä että puutuit hunksinpunksin kirjoitteluun.
Pysyköön typerissä renkkurunoissaan, joita ei lue kuin muutama hunksifani.
Jatkuva musiikkitarjonta kaataa välillä koko ketjun.hunksz kirjoitti:
No kun aloittajakaan ei osaa.
Etenkään mennä runo-palstalle.
Minua kammottaa koko ajatuskin runoilusta.
Etenkin huonosti tehtynä.
H.hunks
Minua pyörryttää jatkuva levykavalkaadi tyyliin "pylly vasten pyllyä, pumphunk" .
En kylläkään niitä lue enkä kuuntele, mutta niiden kohdalla tuntuu ketju stoppaavaan tunneiksi ja kaatuvan.
- tööttt
- kun ihmiset pohtivat eloa jakuoloa, rajoja tai rajattomuutta
-turvaa tai turvattomuutta
- ihmisten vammaisuuttakin
- elämänsä kitkeryyttäkin
- aina ei elossa hyvyyskään loista
- mistä apua siihenkään vaivalloisuuteen
- ihminen aina pedoista pahin
luojankin luomana
että semmoinenkin osa
tarjolla
elämän suuuressa näytelmässä
- kohta Herra hunksi heittää mutkin pellolle
mikä pelkästään hyvä asia-------- 1lesken
töö
Tuoni vie lopullisesti.
Hetkessä kelasin tuliko välirikko korjatuksi ja mitkä olivatkaan viimeiset sanat kun nähtiin.
Asiallinen oli keskustelu ja hyvät jatkot toivoteltiin.
Olinkohan minä se peto, jääköön arvoitukseksi.
Sekaisin siinä tohinassa pakka meni ja keittiössä oli tunkua. Kolmessa on aina yksi liikaa.
Olinko heikoin vai vahvin lenkki.
Kaksi nukkuu nurmen alla.
Minä kukun yksin.
2lesken
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1764757- 123306
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402213Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly261984Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471916Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6661853- 1161816
- 1371737
- 451495
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101421