Tänään se sitten alkaa, eli illalla tulee TV:stä semifinaali 1., jossa Saara tavoittelee finaalipaikkaa. Mitäs luulette, kuinka Saaran käy, jatkuuko kisa lauantaina vai palaako likka maitojunalla kotiin?
Aiotko valvoa ja seurata Euroviisuja?
Mikä euroviisu on jäänyt parhaiten mieleesi, joku muu kuin Lordin Hard Rock Hallelujah (voi sitä ilon päivää) :)
Itselleni on muistiin jäänyt -75 Italian kappale Era, jonka suomenkielisen version mieheni oli tilannut esitettäväksi 10-v hääpäiväjuhlassamme.
Voihan viisu!
97
2138
Vastaukset
Eivätköhän siellä naiset joudu riisumaan pikku-housujaan.
Tuskin Lesbo miehiä kiinnostaa.
H.- H-ei-muusta
puhu................................
onks se jotenkin sillei että
jos on mieslaulaja se ei voi kiinnostaa kun naisia
ja jos on naislaulaja se ei voi kiinnostaa kun miehiä.viivatiina kirjoitti:
onks se jotenkin sillei että
jos on mieslaulaja se ei voi kiinnostaa kun naisia
ja jos on naislaulaja se ei voi kiinnostaa kun miehiä."Viivatiina"
"Viivatiina"
Tulipa mieleeni tarina muinaisesta The Beatles-konsertista.
Keräsivät jälkeen-päin monta korillista pikkareita ja joutuivat pesemään teatterin kaikki istuimet.
MINÄ en ollut tuossa konsertissa.
-
Se on tämä elämän tarkoittama seksuaalinen suuntautumiseni, joka sai minut kommentoimaan Euro-viisuista.
Olen niin kauhean terve. :)
-
Olet tietenkin huomannut että musiikki ei ole enää pää-osassa.
Ei oikein enää missään.
H.noitten pikkareitten heittämisen mää kyllä uskon
mutta penkkien pesu meni jo vähän överiks.viivatiina kirjoitti:
noitten pikkareitten heittämisen mää kyllä uskon
mutta penkkien pesu meni jo vähän överiks.Kyllä se vaan on totta.
Pissaakin oli lipsahdellut.
H.viivatiina kirjoitti:
noitten pikkareitten heittämisen mää kyllä uskon
mutta penkkien pesu meni jo vähän överiks."Viivatiina"
Koska nimen-omaan sinä ihmettelit...
Löysin netistä asiaa-koskevan jutun.
Tämä on kyllä hieman siivonpi versio kuin silloin joskus.
Kun me nuoret miehet seisoteltiin pikkareille.
http://www.meetthebeatlesforreal.com/2015/01/did-beatle-fans-wet-their-pants-at.html
H.hunksz kirjoitti:
"Viivatiina"
Koska nimen-omaan sinä ihmettelit...
Löysin netistä asiaa-koskevan jutun.
Tämä on kyllä hieman siivonpi versio kuin silloin joskus.
Kun me nuoret miehet seisoteltiin pikkareille.
http://www.meetthebeatlesforreal.com/2015/01/did-beatle-fans-wet-their-pants-at.html
H.ei aukassu mun kone tota linkkiä.
viivatiina kirjoitti:
ei aukassu mun kone tota linkkiä.
Älä höpsi.
Kokeile uudelleen mutta huolellisemmin.
Tai
Kysy lapsilta apua.
H.hunksz kirjoitti:
Älä höpsi.
Tai
Kysy lapsilta apua.
H.Eihän sinulla ole selaimesi lapsi-lukko päällä?
H.hunksz kirjoitti:
Älä höpsi.
Tai
Kysy lapsilta apua.
H.pitää kysyä sit kun nään ne
joku mun läppärissä ja puhelimessa on
että ne ei aukase läheskään kaikkia linkkejä.- Sukupuoleton
Mitäs housuja sitten riisutaan jos on sukupuoleton esiintyjä?
Ei jatku. Kyllä Saara joutuu tulemaan maitojunalla kotiin.
- noohjooh
Eikä joudu! Jatkoon menee että pamahtaa :) Ihan kiva nähdä mihin väliin sijoittuu, mutta eipä olla ainakaan viimeisellä sijalla tänä vuonna. Syön kilon p*skaa jos niin käy. No ei ehkä ihan kiloa, pitää vähän muotoja varjella näin kesän kynnyksellä.
noohjooh kirjoitti:
Eikä joudu! Jatkoon menee että pamahtaa :) Ihan kiva nähdä mihin väliin sijoittuu, mutta eipä olla ainakaan viimeisellä sijalla tänä vuonna. Syön kilon p*skaa jos niin käy. No ei ehkä ihan kiloa, pitää vähän muotoja varjella näin kesän kynnyksellä.
No toivotaan että olet oikeassa. Eikös häntä sijalle 13 ole tuolla jossain rankattu. Montako pääsee finaaliin?
siilenämää kirjoitti:
No toivotaan että olet oikeassa. Eikös häntä sijalle 13 ole tuolla jossain rankattu. Montako pääsee finaaliin?
Nii. kyllä pasha lihottaa :).
- ö-Öö
Ehkä katson, ehkä en.
Mua ei euroviisut paljoa kiinnosta, joskus seuraan, en aina. Toi Aallon piisi ei ole kauheimpia mahdollisia, ei kyllä parhaimpiakaan. Mä nyt vaan en jotenkin diggaa tollasesta musasta.
Joo, Kun Lordi voitti aikanaan, kävin mä torilla, aika paljon jengiä. Mutta ei siellä mitään hurmosta ollut. Se piisi oli mun mielestä ok, ei voittokaan paha. Mutta aika keskinkertaisesta hardrock piisistä älyttömän iso hehkutus.
Mä jotenkin toivon Aallon ura saapi vauhtia tosta skabasta ja ehkäpä se jatkossa onnistuu tekemään jotenkin meitsiä enenpi innostavaa musaa. Mimmi itessään on kyllä hyvä, loistava ääni. Toi imago, piisit, koko juttu vaan jotenkin on mun mielestä hyvän artistin vessasta vetämistä.
Nuku Pommiin tai pumppump, jeejeejee.
=DW=- Bengalitikku
Kommentteihisi ei ole lisättävää. Noinhan tuo on.
Toivon onnea silttis. - Ahdastasanoikanakopissa
Öööö:n viimeinen virke kertoo hyvin, miksi Saaran musa ei häntä innosta. Luojalle kiitos että on olemassa muitakin genrejä kuin mainitsemasi.
- plimplomplöts
EEEVVVVVVKKK.
Korkeintaan taustamusiikkina.
Pidän Saara Aallon laulusta ja äänestä mutta se kauhea hosuminen ja show
voisi jäädä vähemmälle, mutta euroviisut on siihen suuntaan menneetkin.
Toivon hänelle kaikkea hyvää ja menestymistä.
(että pääsisi kakkosen kirouksesta)Juu, luin jostain myös tuota samaa että liikaa sähellystä yhteen biisiin sisällytetty. Kappale jää sen kaiken alle.
- flegmaatti
Brittien X:n aikaan emme tienneet Saarahölinän taustoista mitään. Ihmettelimme vain.
Nyt, 5:n rappioviikon jälkeen olen käynyt kolmena peräkkäisenä päivänä totuttelemassa kuntoiluun ja hihat ovat niin tyhjät, että vaimo saattaa joutua katsomaan saarat ja muut yksin. - suvakkianneli
Friikki-viisuilla ei ole mitään tekemistä musiikin kanssa,mitä oudompi friikki olet sen paremmin pärjäät nää lepakot on ihan lääst-siison.
- bliisut.euro.viisut
ei pal lebson monsterit kiinnosta.. muitakin hyviä ,ja varmaan parempiakin biisejä olisi ollut tarjolla, jos ei tälläsiä ¤ hyysättäisi jo liikaa. ihme 8O jos jatkaa finaaliin.
- toprahojo
Mä aion katsoa lätkää. Suomi-Norja. Kyllä mä surffailen sitten Saaran-kanavallekin. Sebastian Aho on kyllä miellyttävämmän näköinen mun silmilleni.
Onnea vaan Suomelle sekä lätkässä että viisuissa.Samoin. Lätkää minäkin.
Näkeehän sen sitten jälkeenpäin, pääsikö jatkoon. Itse en laittaisi jatkoon, kun olen kuunnellut muita osallistujia. En laittaisi Ruotsiakaan jatkoon tänä vuonna. Aika mitätön kappale ja mitätön esittäjä.
- hytinäx1
Tottakai katson, tai oikestaan sanottuna kuuntelen minkälaisia lauluja tänävuonna on framilla. Olen jo ottanut hieman etuottoa yhden ainokaisen kerran youtuben kautta ja tykästyin Albanian lauluun. Sitä jaksoi kuunnella kauemminkin kuin 20 sekuntia. Mutta eihän niitä kaikkia millään muista, Australia ei nyt ollut mistään kotoisin. Kyllä uskoisin että Saara pääsee jatkoon.
Saara ei pääse jatkoon.
Nyt jo puhkikulunut biisi ei ole omiaan Saaralle.
Liikaa säihkettä ja sähinää.
Laulaa korkealta ja kovaa.
Saaran parhaimmistoa on kun hän soittaa pianoa ja laulaa matalammalta.
Yksin.
Ilman mitään tulipatsaita ja hurlumeja.
Ei jatkoon2lesken kirjoitti:
Saara ei pääse jatkoon.
Nyt jo puhkikulunut biisi ei ole omiaan Saaralle.
Liikaa säihkettä ja sähinää.
Laulaa korkealta ja kovaa.
Saaran parhaimmistoa on kun hän soittaa pianoa ja laulaa matalammalta.
Yksin.
Ilman mitään tulipatsaita ja hurlumeja.
Ei jatkoonEi laula korkealta ja kovaa, vaan huutaa kurkku suorana kimeällä äänellä ja kovaa.
Minulle tulee siitä nälkä, kun saan assosiaation, että äiti huutaa meitä heinäpellolta syömään.
- RealistiN
Yritän valvoa jos jaksan, uni saattaa kyllä tulla kesken jos on tylsiä biisejä. En oikein jaksa uskoa Saaran menestykseen, toki mahdollisuus on finaaliin, sillä kyllähän hän laulaa osaa, ei kuitenkaan kuulu omiin suosikki laulajiini.
Mieleen on jäänyt Johnny Logan ja Whats another Year https://www.youtube.com/watch?v=IuHhlGMuIus- RealistiN
Uni vei voiton, mutta hienoa että Suomella on edustaja finaalissa. Pitänee yrittää tsempata lauantaina, jos vaikka kahvin voimalla jaksaisi katsoa koko lähetyksen.
- Heikunkeikku
Ihan varta vasten tulin kotiin katsoakseni Saaran laulua. Televisio on nyt päällä ja tulee Saaran etenemistä laulu-urallaan. Kuuntelen ja katselen sitä tässä samalla.
Saara on erittäin Rohkea, unelmaansa uskova, ahkera, ERITTÄIN taitava laulaja. Monesti olen ajatellut, että miten ihmeessä Saara ei ole lannistunut, koska on saanut hyvin usein huonoa/ivallista/rumaa arvostelua (varsinkin suomalaisilta). En ymmärrä. Johtuuko se kateudesta vai mistä ihmeestä se johtuu.
Saara on monipuolinen musiikin suhteen. Ja pianolla vetelee tosta noin vaan helposti.
Saara Aalto on avoin ja positiivinen ihminen. Niin ammattitaitoinen että ihan häijjjyä teköö.
En tiedä miten euroviisuissa käy, mutta harvapa sinne laulamaan pääsee, että semmosta-tämmöstä.
Pääseekö finaaliin. Minusta pitäisi päästä. Ehdottomasti.
Älyttömän eiku ÄLYTTÖMÄN sisukas pakkaus.
Vain Raukkamaiset ihmiset hokevat Lesboudesta ja Homoudesta. Se on heidän asiansa.
Laulamisen kanssa sillä ei ole mitään tekemistä.- ö-Öö
Saara ok.
Mun mielestä sillä vaan jotenkin oma genre löytymättä. Tavallaan mene huikea artisti jotenkin hukkaan viisukuvioissa. Tekemisen meininkiä on, tuntuu vaan, ei tiedä itekkään, mitä tekee.
En nyt siis hauku. Oletan, ainakin toivon, mimmi tekee vielä tulevaisuudessa kovaa musaa. Ehkä jonkinlainen ongelma on, mimmi ei ole oikein ite piisintekijä ja sen takia sen musa on vähän kehnosti istuvaa. Tai miten sen nyt ilmaisisi.
Mä muuten joskus nuorena kehystellyt isoisänsä taulua ja istunut ukkelin kanssa kaljallakin. Kundi kuvataiteilija, elokuvantekijäkin. Faijansa taikuri. Että kyllä mimmillä noin periaatteessa olemassa geeneissä kykyä luoda ite sisältöäkin. Tällä hetkellä se enenpi esiintyvä artisti, ei niinkään musan tekijä.
Noo, menee, miten menee. Jospa se poikii jatkossa kaikenlaista muutakin.
=DW= - Heikunkeikku
ö-Öö kirjoitti:
Saara ok.
Mun mielestä sillä vaan jotenkin oma genre löytymättä. Tavallaan mene huikea artisti jotenkin hukkaan viisukuvioissa. Tekemisen meininkiä on, tuntuu vaan, ei tiedä itekkään, mitä tekee.
En nyt siis hauku. Oletan, ainakin toivon, mimmi tekee vielä tulevaisuudessa kovaa musaa. Ehkä jonkinlainen ongelma on, mimmi ei ole oikein ite piisintekijä ja sen takia sen musa on vähän kehnosti istuvaa. Tai miten sen nyt ilmaisisi.
Mä muuten joskus nuorena kehystellyt isoisänsä taulua ja istunut ukkelin kanssa kaljallakin. Kundi kuvataiteilija, elokuvantekijäkin. Faijansa taikuri. Että kyllä mimmillä noin periaatteessa olemassa geeneissä kykyä luoda ite sisältöäkin. Tällä hetkellä se enenpi esiintyvä artisti, ei niinkään musan tekijä.
Noo, menee, miten menee. Jospa se poikii jatkossa kaikenlaista muutakin.
=DW=Et nyt siis hauku. Uskon.
Olen eri mieltä kanssasi, Saaralla ei ole oma genre löytymättä, vaan hän tahtoo "hoitaa ensin unelmansa" ja hän tahtoo "opiskella" ennen varsinaista "HEI- minä- tuuun".
Aivan järkevää.
On selvää, että Saara tietää kykynsä. Miksei hän voisi tehdä haluamiaan juttuja ennen, kun "varsinaisesti alkaa...".
Hänen nuoruushaaveenaan on ollut esiintyä euroviisuissa. Nyt se on tapahtunut. Hänelle ei ole merkitystä voittaako vai ei, vaan vaan se että haave on toteutunut. Aivan hienoa. Kuinka moni pystyy?
Olen nyt täs kuunnellut muiden esityksiä. Puolittain. Kauheita, näin tuntuu.
Estonian oopperamainen esitys hyvä. Sinänsä, mutta ei toki sopiva euroviisuihin. Voisin sanoa jopa BUUU!!
Mut NYT SUOMI! - Bengalitikku
Itävallan kappaleesta pidin.
Muutoin ei mitään sykähdyttäviä.
Luvattoman huonoja laulajia osa. - Heikunkeikku
Bengalitikku kirjoitti:
Itävallan kappaleesta pidin.
Muutoin ei mitään sykähdyttäviä.
Luvattoman huonoja laulajia osa.Joo. Israelin kappaleesta hehkutettu. Ei ihme. Erikoinen ja sopiva euroviisuihin. Pidin siitä, koska esittäjä oli aidon osaava. Se jokin oli hänessä, aivan kuten rytmitaju tanssijan veressä.
Ei paha, ei paha laisinkaan.
Tässä sivusilmällä ja sivukorvalla (oikea) olen kuunnellut ja ihmeen huonoja/tavallisia/latteita on ollut.
Saa nähdä miten käy.
Kun olen kuunneillut muiden esityksiä, niin meidän Saara ei kalpene ollenkaan. Hyvä niin.
Eesti, Itävalta, Islanti ja Irlanti minun suosikkejani. Siispä ne ei pääse finaaliin, niinkuin ei koskaan ne, joista minä tykkään.
- Heikunkeikku
Voihin viisu!
Nyt voin pistää itseni vaaka-asentoon, kun ohjelma on ohi.
Ajattelin etukäteen ja sitten vieläkin enemmän, kun muiden maiden edustajia kuuntelin, että jooo jep tietysti joo, että Saara Aalto pääsee jatkoon. Ja niin siinä kävi, että jatkoon pääsi.
Onnea Saaralle.
Hän on kyllä hyvä.
Hyvää Yötä teille palstalaisille:) - kylmätotuus
Saara pääsi jatkoon ja hyvä niin.
Kappale, jonka hän esitti, ei minua säväytä. Paikkansa finaalissa hän ansaitsi pelkästään laulutaitonsa tähden.
Oma suosikkini eilen esitetyssä osiossa on Itävalta. Hyvä laulaja ja biisi eivät tarvitse näyttävää rekvisiittaa tuekseen pisteitä kerätessään.
Vuodelta 2016 mieleeni jäi tämä Puolan Euroviisu-esitys.
https://www.youtube.com/watch?v=_elL5u0xXX8 - toprahojo
Hienosti pärjäsitte Saara ja Leijonat!
Suomella on suotuisat tähdet. - Bengalitikku
Hyvinhän esitys meni. Mitä vähemmän oheisjoukko häärää, sen parempi
Ja sitten. Harvoin sanoin, etten voi sietää, niin selostajat olivat t o d e l l a huonoja. Miten yle on tuollaiset höpöttäjät seksistisine kommentteineen päästäneet ääneen. Vege tuollaiset höpöttäjät.
Alleviivattu kiintiöpakko tulee jo kurkusta. - noohjooh
Aika paljon diibadaabamusaa oli tänä vuonna, ja melkein kaikki englanniksi.
Harmi että Kroatia tippui, se oli mun suosikkini.
https://www.youtube.com/watch?v=YxBLFbW5BqE
Eesti oli kyllä huikea, esitys ja biisi kulkivat hienosti käsi kädessä.
Onnea Saaralle, katsokin etten joudu tästä erikoisruokavaliolle...- noohjooh
Kroatian biisistä tuli vähän mieleen yhden hitin ihme Sam Brown ja Stop
https://www.youtube.com/watch?v=v4yOa3tBrB8
sävyiltään siis, sanasisältö ihan eri. Josta tuli mieleen että Saaran biisin sanoma oli tämän vuoden Euroviisujen parasta antia.
Mahtavaa että Saara pääsi jatkoon. Pidetään peukkuja et sijoittuu hyvin lauantaina.
- seuraavana
SAARA MENEE NAIMISIIN HETI JOS VOITTAA VIISUT.
seuraavana kirjoitti:
No tuo lienee Saaran ja kumppaninsa yksityisasia.
- sarasaara
siilenämää kirjoitti:
No tuo lienee Saaran ja kumppaninsa yksityisasia.
Itse hän näin ilmoitti.
- ÄLÄ-SAARA_SEKOILE
seuraavana kirjoitti:
HARMI jos menee naimisiin n a i s e n kanssa, PYH huh huh,
toivottavasti EI IKINÄ sen naisenkaa,
menispä Saara naimisiin se suomalaisen iskelmä-kunikaan kanssa
jonka kanssa Saara on muutenki jo aikasemmin seurustellu,
heistä tuli komea NORMAALI hetero pariskunta, voisivat saada lapsiaki, - Onkovintissälahoa
Mitä nämä asiat kuuluvat teille? Miten, millä lailla teillä on tekemistä kenenkään ulkopuolisen yksityiselämän kanssa? Onko omat asiat ja aiheet hoidettuina? Kunnolla.
Onkovintissälahoa kirjoitti:
Mitä nämä asiat kuuluvat teille? Miten, millä lailla teillä on tekemistä kenenkään ulkopuolisen yksityiselämän kanssa? Onko omat asiat ja aiheet hoidettuina? Kunnolla.
Saara on julkkis ja antaa lausuntoja julkisuuteen itse. Siitä voi vetää johtopäätöksen että asioitaan voi myös kommentoida.
- tätä-toivoo-fanit-
Onkovintissälahoa kirjoitti:
Onhan koko suomen maineen kannalta viisaampaa mennä naimisiin hetero miehen kanssa
koska Saaralla ON jo pitkä yhteinen suhde Roivaiseen jo nuoruuden ajoilta,
Roivaisen kanssa avio nostaisi Saaran arvoa maailman silmissä valtavasti
käyttäkää tervettä järkeä enemmän,
Saara saisi joskus lapsiaki, - Missäomajärkesiluuraa
Mitäpä jos huolehtisit vain omasta maineestasi ... ja osaamisestasi. Saara osaa jo ja hoitelee oman maineensa paremmin kuin moni muu. Heterous ei tee kenestäkään mitään ... kuten kommentistasi voi huomata.
- Roivainen-ja-Aalto-
Missäomajärkesiluuraa kirjoitti:
Mitäpä jos huolehtisit vain omasta maineestasi ... ja osaamisestasi. Saara osaa jo ja hoitelee oman maineensa paremmin kuin moni muu. Heterous ei tee kenestäkään mitään ... kuten kommentistasi voi huomata.
Katso itte,
olisi todella komee pariskunta Saara ja Roivainen, koko suomi hurraisi ilosta, tätä-toivoo-fanit- kirjoitti:
Onhan koko suomen maineen kannalta viisaampaa mennä naimisiin hetero miehen kanssa
koska Saaralla ON jo pitkä yhteinen suhde Roivaiseen jo nuoruuden ajoilta,
Roivaisen kanssa avio nostaisi Saaran arvoa maailman silmissä valtavasti
käyttäkää tervettä järkeä enemmän,
Saara saisi joskus lapsiaki,No täältähän ei Saaran elämää johdeta. Onnea laulukilpailuihin.
- e.lä.mä
Onnea vain Suomelle kun kaikki on parasta maailmassa. Taloussanomia lukiessa tuntui että Suomella on oma autoteollisuus vienti on nousussa, mikä on auton merkki.
Mitä tulee musiikkiin lauluihin se pitäisi esittää normaalilla tavalla voisi myös käyttää omaa kieltä.- ö-Öö
Kokoonpanoa alihankintana
Autoteollisuutta kuitenkin, Mersut menee hyvin kaupaksi, ongelma kannattavuudessa massiiviset invetoinnit ja valtava uusien duunareitten rekrytointi ja siihen koulutukseen menevät fyrkat. Tulevaisuus kuitenkin positiivinen.
Tiedä sitten, mitä tarkoittanet laulun esittämisellä "normaalilla tavalla". Jonkun toisen artistin matkimistako?
Toi kielijuttu aika selkeä, kyseessä kv-kilpailu. Suomikin pieni kielialue. Suomenkielisen piisin lyriikoita ei monetkaan tajuaisi. Menestys olisi sen mukainen. Silloin oikeastaan isojen kielten maat voisivat kilpailla tasavertaisesti. Toisekseen, onhan siellä jatkuvasti pientenkin kielten maiden kotomaankielisiä piisejä. Ei se kiellettyäkään ole. Kandee hokata, ei taida olla yhtään kv-kuvioissa menestyvää suomenkieltä käyttävää pändiä tai artistia, joka käyttää suomenkieltä Noh, Eläkeläiset poikkeus, se kai menee sakasalaisten huumorintajun piikkiin.
Kyse kuitenkin euroopan piisikilpailuista, ei tankomarkkinoista.
=DW= - Ajatmuuttuvat-onneksi
"Normaalilla tavalla" laulaminen tarkoittaa näillä saiteilla sitä, miten mm. Olavi Virta ja Annikki tähti lauloivat.
- lauantaina-nähdään
Saara onnistui hyvin esityksessään,
noista ensimäisistä esiityjistä Eesti oli ylivoimaisen hyvä, kaunis melodia,
Saara oli yllättävän hyvä, mun arvostelumittapuun mukaan toiseks paras,
Saara oli ehdottomasti parempi kuin kukaan muu,
saap nähdä kuinka maailma arvostelee esiintyjät, se jää nähtäväksi,- popkopsdf
Saaralla mahdollisuuksia päästä hyville pisteille.
Eestin sopraano mielestäni sopisi oopperalavoille paremmin kuin samoihin kilpailuihin Israelin hömpsöisen hiphop tai mitä lie esittäjien kanssa, puhumattakaan ihonmyötäisissä vetimissä kiemurtelevista kyproslaisista naisesiintyjistä.
Saaran esityksen ohella minun pisteet menevät irlatilaiskilpailijalle, israelilaisille ja eestiläiselle nolla.
Saapa nähdä ja kuulla, mitä tämän illan jälkeen . . . - Bengalitikku
Nuo vötkyttelijät ovat varmaan tankotanssijoita.
Heiltä on jäänyt tanko kotiin...
Onhan se hyvä, että ihminen harrastaa liikuntaa. - EESTI-YKKÖNEN
popkopsdf kirjoitti:
Saaralla mahdollisuuksia päästä hyville pisteille.
Eestin sopraano mielestäni sopisi oopperalavoille paremmin kuin samoihin kilpailuihin Israelin hömpsöisen hiphop tai mitä lie esittäjien kanssa, puhumattakaan ihonmyötäisissä vetimissä kiemurtelevista kyproslaisista naisesiintyjistä.
Saaran esityksen ohella minun pisteet menevät irlatilaiskilpailijalle, israelilaisille ja eestiläiselle nolla.
Saapa nähdä ja kuulla, mitä tämän illan jälkeen . . .Huh huh, sinulla o u t o - maku musiikin suhteen,
omitusita,
eväthän nuo sinun suosikit edes esittännet musiikkia
vaan huutamista riehumista sekavaa hörhöilyä, musiikkia EI lainkaan,
ainoastaa EESTILLÄ oli oikeesti KAUNISTA MUSIIKKIA , - Bengalitikku
Eestin "viisu" on omaa kategoriaansa. Genre. Hieno ääni. Mutta käynee kuin Ruotsin, vaikka Malenan laulu on upeaa. Harmi, kun ei sitä ymmärretä. Helmiä.
Miksei ole erikseen kilpailua, missä oopperalaulajille sävellettäisiin moderneja lauluja.
https://youtu.be/5WH2OwJeMBE
- Voittaja-ainesta
Taitaa tyttö tuoda ...
- Bengalitikku
Kakkososiossa on parempia, mielenkiintoisempia kappaleita. Moldova ( en tiedä miten montaa kertaa jaksaisin kuunnella) ja Alankomaat, josta heilujat voisi poistaa, ovat suosikkeja.
En usko Rybjakiin, mutta finaliin lentää.
Surkea laulaja Puolasta, oikein pahaa tekee. Korvat. Apua.
Olen Euroviisufani. - Onnenkantamoisia
Ma en ole. En ole katsonut viisuja vuosikymmeniin. Lordista innostuin sen verran että panin toosan auki niillä main kun ääniä annettiin. Selasin ja selasin enkä uskonut itseäni kun Suomi löytyi listan alkupäästä. Nytkään ei kiinnosta muuten yhtään, vain se miten Saara pärjää. Hän olisi voittonsa ansainnut, reipas flikka.
- Bengalitikku
Niin. Melkein poikseutta olen katsonut. Nyt tallennan lauantain, koska aamulla lähden läntiseen Suomeen aikaisin su.
Ja aina olen jännittänyt. Minusta meillä on ollut hyviä esityksiä muutamaa poikkeusta lukuunottamatta. - kylmätotuus
Bengalitikku kirjoitti:
Kakkososiossa on parempia, mielenkiintoisempia kappaleita. Moldova ( en tiedä miten montaa kertaa jaksaisin kuunnella) ja Alankomaat, josta heilujat voisi poistaa, ovat suosikkeja.
En usko Rybjakiin, mutta finaliin lentää.
Surkea laulaja Puolasta, oikein pahaa tekee. Korvat. Apua.
Olen Euroviisufani.En ole Euroviisufani ja lukemattomat kisat ovat jääneet katsomatta. Nyt olen seurannut kisoja ainoastaan Saaran vuoksi.
Pidän Norjan pojan esityksestä ja hänen iloisesta olemuksestaan-vartalokin hänellä liikkuu melkoisen supsikkaasti.
Sen sijaan Ruotsin edustaja yritti olla kopio Robinista, mutta eihän se onnistunut alkuunkaan. Jos ei ole karismaa eikä ääntä, niin jää auttamattomasti esikuvansa varjoon.
Eniten minua koko kisassa harmittaakin, että ruotsalainen pääsi jatkoon. Mikähän lienee syynä siihen, etteivät ruotsalaiset luottaneet omiin voimiinsa, vaan turvautuivat jenkkiläiseen biisinikkariin?
Näin ymmärsin tapahtuneen.
Saahan nähdä, miten lauantaina käy?
Itävalta on yhä suosikkini tähän saakka kuulemistani kappaleista.
Onnea matkaan kaikille kisailijoille!
Harva Euroviisukisojen biiseistä yltää kuitenkaan klassikoksi asti.
Tämän vuoden kilpailusta ei yksikään, näin arvelen.
Esiintyjille kisa voi avata uusia portteja, mikäli menestystä tulee.
Toivon, että jokaiselle niitä portteja avautuisi.
- lannenviisutohion
miksi noi viisut on menneet ihan 'ulalle' ei se laulu ole enaa paljoakaan,,vaan ne kulissit..ramina, ilotulitukset..voimisteluesitykset..minihameet ..etc.. onko suomi voittanut koskaan noita kisoja? katri olisi voinut joskus hamassa menneisyydessa voittaa jos hanen laulamansa ..ennyt muista mika? olisi sinne valittu..
nyky laulut on pelkkaa kulissia,,ei tosi laulaja lahjoillaan siella enaa menesty..- Bengalitikku
Katri Helena edusti 1979 ja 1993 eikä ollut mikään jymymenestys.
Kansallinen maku.
Ossi ja Olli olivat kapellimestareina kait. Ei tuolla kähinällä ja vibraatolla...sori vaan. - halleluujaavaan
juu, on Suomi voittanut, viimeksi 2006 tällä biisillä: https://www.youtube.com/watch?v=gAh9NRGNhUU
Ei mitään mahiksia Saaralla.
Paljon samantasoisia ja parempiäänisiä laulajia ja parempia kappaleita tyrkyllä.- kylmätotuus
Mitäs sinä nyt meinaat?
Saarahan lunasti jo finaalipaikan, eikä sitä tietääkseni kukaan voi häneltä riistää nykyisten sääntöjen mukaan.
Jos sääntöjä on muutettu, niin se on mennyt ohitseni.
Kerrothan, jos sinulla on asian tiimoilta uutta tietoa, josta minä olen jäänyt paitsi?! kylmätotuus kirjoitti:
Mitäs sinä nyt meinaat?
Saarahan lunasti jo finaalipaikan, eikä sitä tietääkseni kukaan voi häneltä riistää nykyisten sääntöjen mukaan.
Jos sääntöjä on muutettu, niin se on mennyt ohitseni.
Kerrothan, jos sinulla on asian tiimoilta uutta tietoa, josta minä olen jäänyt paitsi?!Käsittääkseni finaaliin on lunastanut 24 muutakin (Saaraa parempaa laulajaa) paikan.
Sitä meinaan.
Vai oletko ymmärtänyt jotenkin niin, että jos pääsee finaaliin, niin silloin on voittanut sen kisan?
Suomen karsinnat hän voitti, koska oli nähtävästi ainut kilpailija.- kylmätotuus
Tellukka kirjoitti:
Käsittääkseni finaaliin on lunastanut 24 muutakin (Saaraa parempaa laulajaa) paikan.
Sitä meinaan.
Vai oletko ymmärtänyt jotenkin niin, että jos pääsee finaaliin, niin silloin on voittanut sen kisan?
Suomen karsinnat hän voitti, koska oli nähtävästi ainut kilpailija.Kuka tässä nyt on puhunut koko kisan voitosta?
Ei kukaan muu kuin sinä.
Jos et ymmärrä lukemaasi, niin se on oma häpeäsi. Olisikohan sinun aiheellista mennä suomen kielen kertauskurssille?
Aloittaja kirjoitti finaalipaikasta ja sen Saara sai. Ymmärrätkö, että vastasit aloittajan kysymykseen?
Jos et sitäkään tajua, niin huonosti tiedät, miten ketju toimii, vaikka olet täällä pyörinyt kauemmin kuin minä.
Lakkaa kiemurtelemasta ja luovu töks töks kommenteistasi ja myönnä mokasi rehdisti!
Tuskin siihen kuitenkaan pystyt.
Se on sinun ongelmasi. Oletettavasti se on myös pysyvää laatua kohdallasi.
Minua tyylisi ei hetkauta, mutta olen aistivinani, että kaikki nimimerkit eivät sitä ymmärrä.
Terveisiä Savosta! - Savosta-Voi.Ei
kylmätotuus kirjoitti:
Kuka tässä nyt on puhunut koko kisan voitosta?
Ei kukaan muu kuin sinä.
Jos et ymmärrä lukemaasi, niin se on oma häpeäsi. Olisikohan sinun aiheellista mennä suomen kielen kertauskurssille?
Aloittaja kirjoitti finaalipaikasta ja sen Saara sai. Ymmärrätkö, että vastasit aloittajan kysymykseen?
Jos et sitäkään tajua, niin huonosti tiedät, miten ketju toimii, vaikka olet täällä pyörinyt kauemmin kuin minä.
Lakkaa kiemurtelemasta ja luovu töks töks kommenteistasi ja myönnä mokasi rehdisti!
Minua tyylisi ei hetkauta, mutta olen aistivinani, että kaikki nimimerkit eivät sitä ymmärrä.
Terveisiä Savosta!Tellu on kirjoittanut arvionsa finaalipaikan tultua jo julki. Luuletko, että hän silloin tarkoittaa finaalipaikan saannin mahdollisuuksia vaikka kirjoittaakin aloittajan alle? Normitapaus ymmärtää sen olevan tuona hetkenä finaalipaikan saaneiden keskinäisen järjestyksen arviointia.
”””Lakkaa kiemurtelemasta ja luovu töks töks kommenteistasi ja myönnä mokasi rehdisti!
Minua tyylisi ei hetkauta, mutta olen aistivinani, että kaikki nimimerkit eivät sitä ymmärrä.”””
Sinä tässä olet mokaaja.
Onko sinulla tutkinto vastaanänkkäämisessä ja muiden sanomisten rajoittamisessa? - Sorryvaan
Savosta-Voi.Ei kirjoitti:
Tellu on kirjoittanut arvionsa finaalipaikan tultua jo julki. Luuletko, että hän silloin tarkoittaa finaalipaikan saannin mahdollisuuksia vaikka kirjoittaakin aloittajan alle? Normitapaus ymmärtää sen olevan tuona hetkenä finaalipaikan saaneiden keskinäisen järjestyksen arviointia.
”””Lakkaa kiemurtelemasta ja luovu töks töks kommenteistasi ja myönnä mokasi rehdisti!
Minua tyylisi ei hetkauta, mutta olen aistivinani, että kaikki nimimerkit eivät sitä ymmärrä.”””
Sinä tässä olet mokaaja.
Onko sinulla tutkinto vastaanänkkäämisessä ja muiden sanomisten rajoittamisessa?Sen tollukan sanomisia nyt kannattaa jättää omaan arvoonsa. Jos ei ole muuta tarkoitusta kuin naljailla keskustelunaiheesta tai vastaajista, niin köyhät on eväät. Kukaan ei halua palstasta mitään vittuilupalstaa.
Sorryvaan kirjoitti:
Sen tollukan sanomisia nyt kannattaa jättää omaan arvoonsa. Jos ei ole muuta tarkoitusta kuin naljailla keskustelunaiheesta tai vastaajista, niin köyhät on eväät. Kukaan ei halua palstasta mitään vittuilupalstaa.
Miksi tässä alettiin minusta kirjoittamaan. Euroviisuista tässä aloituksessa on kysymys, enkä minä siellä ole osallistumassa (tänä vuonna).
Minä kirjoitin oman arvioni Saaran mahdollisuuksista voittaa. Mikäs siinä nyppii, etten hehkuta häntä etukäteen voittajaksi, koska mielestäni siellä on parempiaakin ehdokkaita.
Ruotsissa asuvana minulla kai olisi mahdollisuus äänestää Suomea, mutta sitä en tee. Jos äänestän, niin äänestän sellaista, joka minun mielestäni on paras.
"""Kukaan ei halua palstasta mitään vittuilupalstaa."""
Ei sitten pidä tehdä siitä sellaista, toistenkaan ...- kylmätotuus
Savosta-Voi.Ei kirjoitti:
Tellu on kirjoittanut arvionsa finaalipaikan tultua jo julki. Luuletko, että hän silloin tarkoittaa finaalipaikan saannin mahdollisuuksia vaikka kirjoittaakin aloittajan alle? Normitapaus ymmärtää sen olevan tuona hetkenä finaalipaikan saaneiden keskinäisen järjestyksen arviointia.
Sinä tässä olet mokaaja.
Onko sinulla tutkinto vastaanänkkäämisessä ja muiden sanomisten rajoittamisessa?Olisit vaan reilusti kirjoittanut rekatulla nimmarillasi, tai ainakin jättänyt käyttämättä kolminkertaisia sitaatteja.
kylmätotuus kirjoitti:
Olisit vaan reilusti kirjoittanut rekatulla nimmarillasi, tai ainakin jättänyt käyttämättä kolminkertaisia sitaatteja.
Ajatella, että joku toinenkin osaa näpytellä kolminkertaisen sitaatin.
Minä kirjoitan aina rekatullani silloin kun kirjoitan. Ei ole vielä sellaista sanottavaa tullut, mitä en uskaltaisi kirjoittaa muuten kuin nikilläni.
Joillekinhan se puskailu on jokapäiväistä.
- musiikinystävä
Ei kiinnosta pennin vertaa mokomat viisut.
Molemmat semit katsottu nyt, ihania olivat ja melkein kaikki suosikkini pääsivät jatkoon. Mä tykkäsin Tanskan ihanista viikingeistä ja heidän kappaleestaan, vaikka ei se tietenkään sijoitu. Hienoa että Venäjän mitätön laulu ei saanut säälipisteitä rullatuolin takia ja että taso oli korkeahko, vaikka paljon samantyyppistä musiikkia, jota minä pidän nuorison renkutuksina (siihen sarjaan kuuluu myös esim. Norja ja Ruotsi) laitta a ihmettelemään että onko todellakin nuoret euroviisufänejä ja äänestävät sankoin parvin? En millään uskoisi kun kuuntelee nuoremman polven kommentteja.
Minä rakastan euroviisuja <3- ö-Öö
Näennäismusaa
Euroviisut toki musakilpailu. Pääasia ei kuitenkaan ole itse musa, kyse laajemmasta. Politiikka eräs voimakas juttu. Euroviisut koittaa sito eurooppaa yhteen, siis yhdistää maita saman kilpailun tiimoilta. On muuten urheilussa euroopanmestaruuskilpailuja. Toi venäjän tiputtaminen oli poliittinen näpäytys venäjää kohtaan, jos ois paremmat suhdanteet, maa olisi millä tahansa piisillä ollut finaalissa.
Aina euroviisut olleet enenpi showta, teatteria, varieteeta, kuin itse musaa. Nytkin oli paljon tavallaan erilaisia musatyylejä, mutta piisit esitettiin jotenkin sirkustyyliin, ei musana. Kandee hokata, oikeastaan Lordi ollut harvoja aitoja juttuja, pändi kun aidostikin on teatraalinen showhardrock-pändi.
Eniten mua nyppi se kammottava StevieRay Vaughan imitaatio. Piisi oli juu kolmen kitaran roketinrollia, tavanomainen rokkipiisi. Mutta se show, jopa pukeutumisesta alkaen oli vastenmielinen, lierihatut ja kaikkea skeidaa.
Kandee muistaa syksyn sävel aikoinaan. Läski Raittinen voitti kurjalla rallilla pukeutuneena nallepukuun. Mikko Alatalo voitti viisut pukeutuneena pesäpallonpelaajaksi ja Liikanen voitti viisut pukeutuneena karvalakkiseksi jussipaitajuntiksi. Piisit ei olleet häävejä, mutta shown takia net myi hyvin.
Euroviisut nyt on, mitäpä siitä. Jotenkin tossa hommelissa menee hyviä resursseja joutavaan, Pitänee toivoa, Saara Aallon ura saa nostetta julkisuuden takia, muussa tapauksessa toi spedeily pahimmillaan olikin sitten uran lopun alkulaukaus.
=DW= - Bengalitikku
Jep. Monesta voisi pyyhkiä turhakkeet pois. Oliko Alankomaiden kappale tuo
imitointiyritys?
Sitten ero kansallisen maun ja kansainvälisen maun välillä on suuri.
Toki jokin vivahde voi olla hyvkin, kuten Balkanin soundi. Mutta, jos joka vuosi yrittää samalla vivahteella, korva turtuu, vaikka musikillisesti ovat usein kärkeä. Mut ei.
Mikä ihme juttu tämä Aftonbladetin lyttäyskampanjakin oikein on. Ei oikein Euroviisuhengen mukaista.
- RealistiN
Se on Saara huomenna sijalla 13.
- csfda
Sitä luokkaa. 13-15.
- Bengalitikku
Pitäisikö veikata? Vähintään 4.
Mielestäni S.A. osaa tehdä peeärrää ja jaksaa, jaksaa, jaksaa.
Toivon jatkoa uralle ja hyviä sävellyksiä jatkossa. Tuo ääni ansaitsisi
osaavan lauluntekijän.
Nythän hänellä on 3 viisua valmiina, joita voi esittää.
- Kunnioitus_Saaraa_kohtaa
Kuten ollaan huomattu, on Suomen edustaja loistava laulaja ja taiteilija. Ainoa joka on mm ollut x-faktoria. Kunhan pistää kaiken likoon lauantaina niin kuka tietää mihin saakka se sijoitus yltää.
Se on aivan se ja sama mikä on suuntautuminen. Arvostelijoille - miehille - tiedoksi että kun "jäitte ilman ettekä ole kiinnostuksen kohteina" niin antaa kaikkien kukkien kukkia ja arvostakaa noin suurta uhrautuvuutta laulamisen puolesta.
Oulun torilla tavataan jos käy tavattoman hyvin - ja voidaan tavata vaikka olisi pienempikin sija.
Aivan loistava laulaja tämä nuori nainen.
Miettikää millainen ero on huumehörhön Sillanpään ja tämän Saara Aallon välillä.
Siinä on iso ero - satakertaisesti isompi kunnioitus Saara Aallolle kuin tälle toiselle joka lankeri huuumeisiin eikä edes ymmärrä hävetä. Ei edes tunnusta asian vakavuutta - peukkuja-Saaralle-
Kuten jälleen on todistettu, " harjoitus tekee mestarin "
Saara Aalto on valtavasti kehittyny artistina esiintyjänä, suomen eitarvi hävetä,
katsotaan mihin tämä kappale yltää, suomella on ollu huonoa tuuria euro-viisuissa vuosia,
loordi kumma kyllä muutama vuosi sitten voitti ainoana suomen esityksistä euroviisut omituisella esityksellään,
monster on suhteellisen hyvä kappale moneen muuhun kilpailu kappaleihin verrattuna,
katsotaan kuinka maailma äänetää ja kenet voittajaksi, Ei jaksa kahtoa kun aamulla kello pärähtää soimaan klo 5:15. Tallennukseen laitan ja sitten myöhemmin pätkissä katselen. Tai pikakelauksella.
- Heikunkeikku
Hello-hello! Kuuluuko?
-Kuuluu!
Palajin Sorrentoon. Ei, vaan palajin kotiin.
Avasin koneen, palstalle putkahdin ja Kah! Joku on tehnyt aloituksen Euroviisut kisastudio.
No heh. Minusta ihan hyvä idea. Meinasin tormata siihen jo sanomaan, että joooooo aletaan kisastudioimaan, mutta en sit kehdannut, kun aattelin, että aloittaja kirjottaa ensteks kaikki kilpakappaleet.
En ala istumaan ja tuijottamaan televisiota silmämunat putkina, vaan oleskelen täs koneella ja sivusilmällä katson ja kuuntelen Euroviisuja. Jos hyvä kipale kajahtelee, niin sivusilmäni asettuvat ei-sivusilmiksi ja katson sit ihan kunnolla.
Toki kun Saara laulaa, niin siirryn ihan television eteen vahtaamaan.
Minä arvelen, että saara sijoittuu 10 joukkoon. Jos arvata pitää, niin sanon, että tulee seitsemänneksi. Tai siitä paremmaksi.
Minuutin kuluttua ohjelma alkaa. Nyt pistän telkkarin auki.
Olisi mukavaa ajanvietettä, jos porukka jotakin mielipiteitä sanoisi tuohon "Kisastudio"-aloitukseen. - csfda
Tässä ketjussa on sijoitusarvioita finalistien selvittyä.
Ranking:
1. Sija
Parhaiten on arvioinut Tellukka
11.5.2018 0:18
Ei mitään mahiksia Saaralla.
Paljon samantasoisia ja parempiäänisiä laulajia ja parempia kappaleita tyrkyllä.
2. Sija
Csfda
11.5.2018 22:16
Sitä luokkaa. 13-15.
3. Sija
RealistiN
11.5.2018 21:58
Se on Saara huomenna sijalla 13.
Muiden arviot ovat todella syvältä. Veikataan jopa voittoa tai pokaalisijaa.
Ei minkäänlaista musiikintuntemusta, arviointikykyä ja realismia. Vielä soitetaan räävittömästi suuta, kun arvioidaan eri kohtaan.
Hävetkää.- Häpeäitse
Mitä helwettiä höpiset? Sulla ei selvästikään ole korvia päässä ja silti räävit vailla mitään kykyä ja todellisuudentajua.
Tykkäsin että Saara oli ok, välillä tuntui että liikaa yritystä ja että ääniresurssit eivät oikein riittäneet korkeisiin nuotteihin, mutta mikä minä olen tietämään näistä asioista, annankin Heikunkeikun antaa oma arvionsa. Välillä vaikutti siltä että mitä pienempi maa sitä lujempaa huudettiin, Itävalta, Italia tai ehkä söpöt nallekarhu/viikingit Tanskasta olis saaneet voittaa.
- eurooppa-tullu-hulluksi
Omituiset euroviisut, hah,
israilin voittokappaleessa ei ollu edes musiikillista juokua sävelissä ,
hah hah haa,
siis ei oikea oikeaa musiikki,
israilin kappaleesta puuttui kaunis musiikillinen esitys
oikea musikki ei merkinny yhtään mitää euroviisuissa,
tämä euroviisu-kilpailu oli lähinnä hullujen huoneesta karranneitten hullujen esitys kilpailut,
kuka hulluiten osasi huitoa , hyppiä naamaa väänellä, silmiä pyöritellä kieltä työntää ulos, ja kiljua,
idiodismin esitys kipailut nämä oli, hah,
kumma huitomista, hyppimistä, naaman vääntelyä, silmien pyörittelyä, älytöntä kiljumista,
voiko hullumpaa kiplailua olla enää olemassakaan,
mielisairaus voitti, - e.lä.mä
Saara on hyvä laulaja ei sirkus apina tai suomalainen.
Hyvää jatkoa saaralle katso eteenpäin ei historiaan.- saaraonhyvä
Yeap, olen kanssasi harvinaisen samaa mieltä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1764757- 123306
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402213Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly261984Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471916Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6661853- 1161816
- 1371737
- 451495
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101421