Miten käytätte sitä?
Onko teillä Whats up?
24
397
Vastaukset
- harvemminenää
minulla what's down..jonka täytyisi olla UP..ja kyllä se sitäkin joskus on..
- viestittelen
mulla whats app
Onon. Hyvän porkan perustettu ryhmä. Kätevä pitää ryhmässä. Käytän muutoinkin viestimiseen kamujen ja tuttujen kanssa.
- turkulainen
mitä hyötyä?
- Bengalitikku
Nopea. Ilmainen. Voi kirjoitella ja vastailla miten sopii tai samantien. Saa merkkiäänen. Kuvia voi liittää mukaan.
- RealistiN
Whats app on kätevä ryhmäviestittelyssä ja kuvien lähettelyssä, ilmainen.
- kuvakuvasta
En juurikaan enää muutoin kommunikoi kuin whatsappilla. Viestejä, videopuheluja, ryhmäviestejä jne. Kätevä ja nopea.
Käytän sitä paljon,
On omat rinkinsä sukulaisille ja työhommissa ja harrastuksissa.
Tykkään Whats Appin kautta viestitellä, lähetellä kuvia ja videoita kun en kehtaa kirjoitella.
Parhaat voi siirtää sitten tietokoneelle, monia tulee sitten poistettua.
Ilmaisuus on myös hyvä juttu.- lobotti
On ja käytän sitä paljon. Kotona käytän Whats Appia läppärillä ja kodin ulkopuolella kännykällä.
Tunnustan.
Ei ole Whats Appia, enkä ymmärrä yhtään mitään siitä.
Ei ole tietokonetta eikä läppäriä
Mitä ihmettä minä tekisin W. A.:lla, yksin elävä erakko.
Olen ulkona kuin puistotäti- lobotti
2lesken kirjoitti:
Tunnustan.
Olen ulkona kuin puistotätiNo et yhtään mitään, jos ei sinulla ole ystäviä tai tuttavia/sukulaisia, joille lähettäisit viestejä.
- Ulkona_kuin_uus-orava
2lesken kirjoitti:
Tunnustan.
Olen ulkona kuin puistotätiMinäkin olen ulkona kuin raakaviina-arska.
Mitä en ehdi/pysty hoitaa puhumalla, teksti viesteillä tai sähköpostilla, ei voi olla kovin tärkeää. lobotti kirjoitti:
No et yhtään mitään, jos ei sinulla ole ystäviä tai tuttavia/sukulaisia, joille lähettäisit viestejä.
lobo
Minulla on maksettu puhelinpaketti. xx/kk.
Voin lähettää tekstareita ja kuvia mielinmäärin.
On niin vanhanaikaisia ja vanhoja omaisia, että hyvä kun pystyvät mummukännyyn vastaamaan.
Kaikki ei siihenkään.
Joten menenkin ihan itse
livenä näyttäytymään.
Ihmettelen että kaikilla muka on tietotekniikan hallitsevia iäkkäitä sukulaisia.- Vanhuuden.varmuus
2lesken kirjoitti:
lobo
On niin vanhanaikaisia ja vanhoja omaisia, että hyvä kun pystyvät mummukännyyn vastaamaan.
Kaikki ei siihenkään.
Joten menenkin ihan itse
livenä näyttäytymään.
Ihmettelen että kaikilla muka on tietotekniikan hallitsevia iäkkäitä sukulaisia.Iäkäs ikäluokka ilahtuu huomattavasti enemmän siitä, että heitä tapaa säännöllisesti livenä vieraillen, kuin minkään vipstaaki hipsettimen kautta.
Puhelimilleni (äly) olen antanut nimen Hipsetin, kuin myös naisille, vailla sovinistista päämäärää tietenkin.
Niin että tapailen ihmisiä myös livenä, laiska olen soittelemaan, tai tunkemaan turpani kärkeä web linsseihin. Vanha väki tykkää että heitä muistaa muulloinkin kuin joulukortilla. Eipä heistä yhdelläkään ole kuin peruskännykät. - lobotti
2lesken kirjoitti:
lobo
Kaikki ei siihenkään.
Joten menenkin ihan itse
livenä näyttäytymään.
Ihmettelen että kaikilla muka on tietotekniikan hallitsevia iäkkäitä sukulaisia.mutta, kun on niitä nuoriakin sukulaisia. Itse viestitelen ihmisten kanssa, joiden ikähaarukka on 8-73 vuotta.
lobotti kirjoitti:
mutta, kun on niitä nuoriakin sukulaisia. Itse viestitelen ihmisten kanssa, joiden ikähaarukka on 8-73 vuotta.
lobo
Olen tietty eritilanteessa, kun olen vapaasta tahdostani lapseton ja erakoitunut.
Enkä ole, enkä halua olla sukulaisten kanssa missään tekemisissä, jos ei ole pakko.
Välillä keskustelemme vain edunvalvojan ja tuomarin välityksellä.
He eivät katsele kuvia.
Kyllä
Kyllä. Erittäin kätevä ja helppo.
joidenkin ystävien kanssa viestittelen siellä
ja jotkut soittaa mulle sen kautta kun on ilmaista
itse en soittele sen kautta paljoakaan
enkä kuulu mihinkään ryhmiin mitä siellä vois muodostaa
mutta kun se on ilmainen
niin ulkomailla asuville ystäville sillä on kätsy soittaa
kun ei maksa mitään
paitsi ei sekään ihan ilmaista ole
maksetaanhan puhelimen käytöstä kumminkin jotain kuukaudessa
minkälainen puhepaketti kelläkin sit on.taitaa vaatia älypuhelimen jota ei minulla ole..............vanhaan näppäinnokiaankin saa kyllä tekstiviestiryhmiä perustettua, ajanee saman asian
Käytän ilmaista watsappia hyötyäkseni taloudellisesti. Pidän sillä yhteyttä sukulaisiin, kavereihin lähettämällä kuvia ja viestejä, lähes päivittäin
Tyttären kanssa viestitellään lähes päivittäin ja vävyltä sain viimeksi filminpätkän, kun poikansa ajeli uudella polkupyörällään.
Sisaren ja muutaman kaverin kanssa pidetään yhteyttä tarpeen vaatiessa jos on asiaa.Sama minulla. Tyttäreni kanssa viestin päivittäin, pojalle ammattiansa koskevia uutisia laitan ja kummaltakin tulee kuvia ja videota, jos ovat kuvanneet. Olen itsekin laittanut omatekemiä videoita heille
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1764757- 123306
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402213Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly261984Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471916Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6661853- 1161816
- 1371737
- 451495
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101421