Joko tulevana jouluna tavarataloissa joululaulujen asemasta kuulemme vain rukouskutsut kovaäänisesti ja EU määräminä. ????
Rukouskutsut
9
222
Vastaukset
- toisenlaista_musaa
Ei varmaankaan, mutta joulumusiikki on pannassa tavarataloissa, sillä se loukkaa muslimeja. Kuunnellaan vaan sellaista neutraalia musaa, kuten Saaran Monster ja Pertti Kurikan nimipäivien Aina mun täytyy.
- Vithun-sirkus
Kyllä Itis pitäähuolen muslumaanien viihtymisestä... Eiköhän siellä taas vietetä ostovoimaisen uudenkansan Rämädämä bileitä ja Hälälähä eväspäivää ainakin Mäkissä...
- Voihankoukkunokka
Eläköön Suomi, Husu presidentiksi vaikka huuto äänestyksellä...
- lykättävä-pihalle
Jyrkkää käytäytymistä kehiin näitä kohin, jotta kylymyyttä kehiin
- ongelle
Tuskin tavaraloista tulee uskonnollisia temppeleitä.
Herää jo aloittaja.
Kesä on tullut taas pitkästä aikaa ja sinä pohdit tavaratalojen joulumusiikkia.
Hyvää kesämieltä kaikille!- Voihankoukkunokka
Heräsin jo parisen vuotta sitten haittamaahanmuuton ääniin...hehe ärsyttääkö se on hyvä
- Jotain.rajaa
No onneksi kiihkosuvakit eivät sentään saaneet suvivirttä poistettua suomalaisesta koulun päättäjäisseremoniasta. Kovasti yrittivät.
- wiuuu
'Ongelle' on sama aavikon pelle, suoli24, kuka ei ole saanut pimppiä!
Yrittää täälä vaan hyssytellä ja hymyillä..
Mutta eip oo ikinä saanut Aaaaaahhhahhaaahh :D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1023539
- 623197
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342694- 812479
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422134- 962096
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501742Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221720- 121706