TM huomasi, että VW-konsernin autoissa aukeaa takapenkin turvavyöt kun autolla kääntyy mutkassa. Onko Skodan "clever" suunnittelijat tämän takana? Eli auto järkeilee että ollaan jo kotipihaan kurvaamassa ja avaa vyöt kohteliaasti etukäteen? Avaako myös oven jo vauhdissa?
Turvavyöt aukeaa kaarteessa?
21
360
Vastaukset
- KQLMEKAKARAAJARAKKIorig
Kyllä avaa, lisäksi pussaa vaimon tussun kosteaksi ja ulkoiluttaa dalmatialaisen. Pienellä kuukausimaksulla myös keittää kaksi kupillista exspressoa ja syö salaatin.
- eikoskeskodaa
TM raportoi länsiautojen turvavöistä. Itäautoissa on paremmat turvavyöt.
- TAKATAjaSALALIITTO
Syyllinen on Takata jälleen kerran, kyseinen firma on valmistanut kyseiset lukot.
Eipä tuo ole kovin kummoinen asia korjata aikanaan takaisinkutsuna ja riski on mtätön kun se vaatisi kolme istumaan takapenkille ja auton tekemään terävä väistöliike etä kyseinen lukko voi aueta ja sitten pitäisi vielä ajaa metsään tai jotain päin.
No annetaan Holistille tämä pieni ilon ja juhlan aihe, parempia kun ei ole ollut aikoihin. - ShitFromJapan
Se on TAKAtan turvavyö joka aukeaa. Kaikenlaista aasian paskaa eurooppalaiset nykyisin autoihinsa laittavat.
- TSI2012
tappamistarkoituksessa vw on tuollaiset natsi vyöt autoihinsa laittanut.
- HolistiSäOotSairas
Onko, oletko ihan varma?
Takata on kunnostautunut aiemminkin tapavilla tuotteillaan, et silleen.
- konstikolmonen
Minä laitan aina ruuvinvääntimellä ja ruuvilla kiinni turvavyön lukon, kun lähden ajoon.
Mutkissa aukeavia ovia se ei estä mutta pysyy sentään kuperalla penkillä vyön varassa.- turvallisuutta
Hyvä ratkaisu!
mikä todella outoa että tämä vakava tyyppivika tuli volkkarille aivan yllätyksenä. testaako vw ollenkaan autojaan ennen tuotannon aloittamista...? moottorit ja vaihteistot ovat osoittaneet ettei minkäänlaista testausta ole tehty ja laaduntarkkailu aivan olematonta. skodatkin ruostuvat muutamassa kuukaudessa käyttökelvottomaksi.
- skädäm_
Ihanaa,olet niin ylpeä tuuppaamastasi viestistä, että annoit itsellesi peukun.
- peukkutälle
Myös kaikki muu harmi ja kateus länsiautoja kohtaan!
- Hyppyloikkakurvi
Hullujen olisi pitänyt kurvailutestiin ottaa matkustajia takapenkille, olisiko myös ovi pettänyt vöiden jälkeen, kun hieman kaarrettiin?
- TM-kestotilaaja
Mitäpä, jos lukisit jutun uudestaan ja pyytäisit vaikka naapurin tätiä avuksi lukemasi ymmärtämiseen?
- Seataudivwskoda
Naapurilla on audi ja pelkää samaa vikaa
- Sarkasmi.sakari
Seataudivwskoda kirjoitti:
Naapurilla on audi ja pelkää samaa vikaa
Pelätä soppii. Kuolemaakin. Eppäilemättä.
- 3453453
Niin tässä testissä oli takapenkillä oikeita ihmisiä VAIKKA valmistaja kieltää turvallisuuteen nojaten oikeiden ihmisten käyttämisen ääritilannetesteissä. Miksiköhän?
- HolistinMultipersoonat
Kun testataan ääritilanteita, niin silloin on erittäin suuri mahdollisuus mennä sen yli ja siksi kaikki valmistajat kieltävät ihmisten käytön, koska siinä on loukkaantumisen riski.
Oletko ihan tyhmä!
- kmk000
Kokeiltiin tuota skodan takavyötä oikein kokeilemalla oli oikein ihminen vöissä kiinni eikä saatu aukeaa millään en tiedä miten sitä pitää ajaa että se aukeaa kun oli kuulemma jossain lehdessä osattu testata sitä niin.
- Turvaverkot.aukeaa
Miten vietit äitienpäivää? Kävitkö katsomassa ja veit kukkasia? Tai veitkö äidin syömään ravintolaan? Vai trollasitko koko päivän suolipalstalla?
- Öljypoltinlaatuaudivwsko
Jokos vwskodaudi maksaa ea888 öljynsyönti moottorit tehtaan laskuun.
Kuulin että audit otetaam merkkiliikkeeseen kyllä vaihtoon. Mites muut vw autot.
Audin maahantuoja on kuulemma todennu että vaihtoarvo säilyy vaikka kone on rikki.
Pitääkö paikkansa? - HolistiKuulemmaSairas
Ja turvavöistä joustavasti ikivanhaan asiaan, hyvin sä Holisti vedät.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003437
- 623117
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802413
- 842366
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402066Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221690- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411637