Miks naiset kiinnittävät huomiota rillipäisyyteen

PaksulinssiJoo

Joillakin naisilla on se asenne, että on "kauheaa, kun jollakin on niin voimakas likinäköisyys, että joutuu kokoaikaisesti pitämään paksulinssisiä silmälaseja". Hei, arvatkaa, miltä sellainen asennoituminen tuntuu...
Kun taas mieshenkilöt eivät kiinnitä huomiota kenenkään rillipäisyyteen. Miehet kiinnittävät huomiota mielenkiintoisempiin ja oleellisempiin asioihin.

12

1157

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hygtax

Kyllähän se miehillä on tuo asenne silmälasipäistä naista kohtaan. Rillit päässä kun on baanalla, niin juuri kukaan ei huomaa. SItten kun ei ole laseja, niin vientiä on kiusaksi asti.

• 123d123d123d

eikö se ole sitten aika hyvä keino "mee too" naiselle pistää vaikka feikki lasit päähän.

• ViisasJari

Tilanneselostus: Mies ei halua huomata rillipäisiä naisia, koska monista rillipäisistä naisista tulee vaikutelma, että he pelkäävät ihmisiä, eivätkä halua, että heille jutellaan. Niinpä miehet ovat tehneet sen ratkaisun, että annetaan likinäkö-rillipäänaisten olla täysin rauhassa omassa yksinäisyydessään.

• sivustaseuraaja

Samantyyppiset havainnot minullakin.

• PuhuvaHenkilö

Jotkut kiinnittää huomiota rilleihin, mutta enemmistö kiinnittää huomiota henkilön puhetaitoon ja ystävällisyyteen.

• Lillikki

Mieluummin puhetaitoinen paksulinssi-rillipää kuin mykkä puhehaluton omalla hyvällä näköaistillaan ylpeilevä silmälasiton äijä.

• YstävällisyysYes

Ystävällisyys tärkeintä !

• ainaollutsilmälasit

Minulla on ollut silmälasit 10 vuotiaasta saakka. Eipä ole kukaan kertaakaan lähes 50 vuoteen huomauttanut niistä. Paitsi positiivisessa mielessä, tyyliin mistä olet löytänyt noin ihanat sangat tms.
      Eikä haitannut nuorempana seurustelua, eikä ole haitannut näin vanhempana leskinaisenakaan.

• Likinäkörillitäti

Vuosikymmeniä sitten Hämeenlinnassa oli sivistymättömiä naisia, jotka ihmettelivät, kun minulla erittäin likinäköisellä voimakaslinssiset silmälasit.

• Oi_oi

Ompa ollut kummallista porukkaa. Oi oi.

• huokaustenhuokaus

ja yhä vaivaa se mitä joku on -vuosikymmeniä- sitten sanonut.

• erimieltä

hophophop!!! kunnon yleistämistä täällä nyt, sekä miehistä että naisista löytyy noita pinnallisia sikoja ja prinsessoja jotka noihin täysin idioottimaisiin asioihin takertuvat. en sitten tiedä miten itseensä suhtautuvat, onko miten hyvä yhteys itseensä ym...

anyway. ite en rillejä käytä mutta olisin täysin pähkinöinä jos tapaisin jonkun kivan silmälasipäisen tytön jonka kanssa vielä natsaisi. noi pikku jutut tekee ihmisistä persoonia. mä taas en ite tykkää pahemmin mistään ylimeikatuista "business-huippumalleista" joiden otsassa melkeen lukee "elämän tehtäväni on vaan ja ainoastaan salilla käynti, kylmän rahan tekeminen ja miesten päiden kääntäminen". MUTTA joku joukosta erottuva söpö rillipää...anytime :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      87
      3237
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      2957
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2465
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2293
    5. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      74
      2199
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2026
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      36
      1753
    8. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1626
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      20
      1613
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1450
    Aihe