Löytyiskö täältä ketään, joka on hakemassa Haaga-Heliaan journalismille (tai on hakenut aiemmin tai opiskelemassa tällä hetkellä yms.) ja joka tietäisi vähän, että millasia kysymyksiä pääsykokeen journalistisessa ja yleistieto osioissa on ja miten niihin kannattaisi valmistautua? (muuten kuin lukemalla uutisia)
Haaga-Helin journalismin pääsykoe
paniikissapääsykokeista
1
124
Vastaukset
- PääsispäKouluun
Moi! Minä oon hakemassa, ja itse pähkäilen samoja asioita, Hyvä Journalismi kirja luettu kahteen otteeseen, on ollut muuta pääsykoeaineistoa sen verran ettei ole oikein enempää ehtinyt, mut onneks on tosi helppolukuinen kirja. Mun ymmärtääkseni yleistietokokeessa voidaan kysyä mitä vaan yhteiskunnasta ja uutisista, ja journalistisessa kokeessa tuotetaan itse tekstiä jonkun juttutyypin muodossa. Varmaan tuota kaaviota pitää siinä jotenkin hyödyntää. Pelottaa kyllä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 861468
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 741135
- 1101059
- 621027
- 67898
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n251857- 63835
- 31768
- 46696