Elokuussa joko etelän aurinkoon tai jonnekkin eurooppaan kaupunkilomalle kaipaa 50 nainen,olen iloinen ja ihan kiva persoona kuten varmaan sinäkin:-) menoa fiilisten mukaan , nähtävyyksiä, hyvää ruokaa , aurinkoa...
Hyvää seuraa
7
466
Vastaukset
Moi reissunainen!
Minulla olisi kiinnostusta ja aikaakin.. kysele lisää ja laita viestiä opentime@suomi24.fi
tv FM- VaillaMatkaSeuraa
Suunnilleen samat tuntomerkit omaava nainen, lähdössä välimeren suuntaan, mutta vasta syyskuussa.
- Freeman1
Hei Sinulle VaillaMatkaSeuraa!
Minulle sopii myös syyskuu oikein hyvin...olen samoilla ajatuksilla matkaseuraa etsivä asiallinen mies. Kysele lisää: opentime@suomi24.fi
tv FM
- Freeman1
Hei, täällä olisi matkaseuraa kaipaava mies. Samoilla ajatuksilla voisin lähteä kuin Sinäkin. Olen kaikin puolin ok ja savuton. Elokuu sopii hyvin... kysy lisää: opentime@suomi24.fi. yst.terv. FT
- Elokuussa
Hei FT... tässä osoite johon voit kirjoitella minne haluasit ja lähteä Elokuussa-mietitään jos samat kohteet kiinnostaa :-)
anniina50@luukku.com
- Syyskuu
VaillaMatkaSeuraa olevalle henkilölle. Syyskuussa lähtisin myös minä matkalle tai myöhemminki n sopisi. Laitatko spostiosoitteeseesi niin otan sinuun yhteyttä ja jutellaan enemmän.
- VaillaMatkaSeuraa
Hei, Syyskuu! Jos haluat ottaa yhteyttä niin: Bridget@luukku.com
t: VaillaMatkaSeuraa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 672801
- 462554
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4312217- 792128
- 951956
- 321692
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171477Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?261283Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil181165