Nyt hokasin, tänään on helluntai ja se hellu pitäs olla just tänään, tai sitä ei ole koko vuonna:(
Mistäs mä nyt tähän hätään sen keksin,,, Auttakaa hyvät kanssa eläjät, edes pienellä vinkillä.
Kuitenkin aurinkoista ja iloista helluntaita ;),,,
No voihan rähmäke :(
8
407
Vastaukset
- hänellejokaajatuksissaon
Eikö se mene niin, että jos ei helluntaina, niin juhannuksena on jono. Itse odotan tarkoituksella juhannukseen, niin saat valkata sitten suuremmasta joukosta, ellei se mister oikea anna kuulua itsestään aiemmin, polvistu keittiössä ja kosi mua, kun tehdään ruoaksi sitä perinteistä kanaa:)
- Punahilkka
Oon mä hevoseen ihastunut
- hänellejokaajatuksissaon
Punahilkka kirjoitti:
Oon mä hevoseen ihastunut
Kivat sulle, mutta mies on ajatuksissa mulla:)
- tarkennetaas
Eikun se menee niin että jos ei heilaa helluntaina niin ei kuppaa juhannuksena. :)
- pitääpaikkansa
Ei ole heilaa ollut koskaan helluntaina, eikä sitä ole näkynyt loppuvuonnakaan... :(
- aitoriitta
Minulla on heila😀. Tosin tänään golfia pelaamassa. Haittaaks se?
- Freedom
En haluu heilaa ettei se roiku toss koko vuotta.
Vapaus 🇱🇷 No nyt kävi niin, että se on sitten juhannus seuraava ajankohta mihin voin toivoa sitä tunkua ;).
Olis nyt senkään verran että saan ihan valita, ettei ole tyytyminen siihen yhteen ainoaa mikä kuikkii jostain puskan takaa ja lopuks rohkasee ittensä ja tulee framille ;).
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih527080Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7053202Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1171413Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831330- 841315
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2211221Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631197- 891190
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321145- 791081