Hankkimassa Amex Platinumia?

obsidian83

Amexilla on juuri nyt kamppis jossa sekä suosituksen antaja että uuden Platinum-kortin hakija saavat 25000 pistettä. Joten jos olet hankkimassa Platinumia (tai Goldia) niin laita viestiä, laitan suosituksen ja saat hyvän startin pisteiden keruuseen!

8

315

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moneetboys

Onko Amexin korko vähemmän kuin pikavippiyhtiöillö ?
      Tarkistaako Amex luottotietoja ?
      Voisin harkira jos ei ole kuluja.

• 45435353

Amex on maksuaikakortti, ei luottokortti. Mitään korkoa ei tule (paitsi tietty 7% viivästyskorko jos maksaa myöhässä). Luottotiedot tarkastetaan ilman muuta. Amex Platinumin vuosimaksu on sitten hulppeat 700 euroa vuodessa, joten ei sitä kannata mihinkään S-marketissa maksamiseen ottaa. Hyödyt tulee ainoastaan jos reissaa todella paljon töiden takia ja kuittaa kaikki matkakulut matkalaskuun sillä.

• Kaupoi2

Voisinpa olla kiinnostunut kutsusta..olisko ketään käyttäjää?

• Minulle voi kanss laittaa, ameks@suomi24.fi

• Anonyymi

Miten tuo amexin hakemus oikeen toimii? Pitääkö se tulostaa ja lähettää postissa jonnekin

• Anonyymi

Meni tuo hakemus joku aika sitten ihan täysin sähköisenä perille, olihan siinä joku tunnistautumisvaihtoehto? Rinnakkaiskortille piti lähettää hakemus paperisena.

• Anonyymi

Mitä amexin korttia hait?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä amexin korttia hait?

Platinumia.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      192
      1321
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1138
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      864
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      860
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      780
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      745
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      702
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33