Heips,
Olen 36vuotias mies ja haluaisin löytää seksiseuraa itseäni selvästi vanhemmasta naisesta. Ennen löytyi netistä seuraa helposti, mutta nykyään tuntuu, kuin siellä olisi pelkkää maksullista seuraa. Kaikkia lähteitä en pysty käyttämään, kuten Tinderiä, sillä olen varattu.
Mistä tänä päivänä saa vanhaa naista??
3
1016
Vastaukset
minä olen 50v sinkku mies ja etsin itseäni vanhempaa naista joko ihan naisystäväksi tai satunnaiseen tapailuun, muutama aiempi kokemus on ja olen todella tykännyt
- Jykke
Itsekkin tätä miettinyt tässä viime aikoina... Olen kyl 42v, ja aikasemmin kyllä löytyi seuraa "kypsään" ikään ehtineistäkin netistä. Mut ei oikeen enään oikeen oo uskaliasta kertoon sit kuitenkaan.
Ei muuten miettis tätä, mutta tää vaan jotenkin parempaa ku nuorempien kaa. Uskaltavat kyllä arvostaa paremmin mitä saa ja vielä sitä, että tää on selvinpäin siinä ku on läsnä.
En tiiä et onko mtv3 txt chat sivu 898/899 enää ees käytös, kun sieltäkin jotain aikoinan löytyi... Ja eivät olleet kertasia. "Mistä saa vanhaa naista "
VANHAINKODISTA TIETEKIN !!!!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih527090Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7103228Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1251455Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831330- 841315
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2231259Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631197- 891190
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321145- 791081