se sellainen takapuskurin alla oleva anturi jonka pitäisi avata kontti kun heiluttelee jalkoja sen alla? Tänään parkkiksella skotapaappa temmelsi ja sätkytti vimmatusti, yrittikö avata konttia vai tanssiko ripaskaa, se ei selvinnyt.
Onko super beessä
25
468
Vastaukset
- Idäpremium
On varmaan kontti ollu jumissa,noissahan on on ongelmia takaluukun sopivuudessa ja asennuksissa.
Maalit hankautuu ja luukut jumittaa. - Superiakin.parempi
Ei ole olemassa mitään sellaista kuin super bee. Auton mallinimi on Superb. Se on englannin kieltä ja tarkoittaa "erinomainen".
- Ruostekuplat.puhkee
Super beee
DSG-vaihteisto ei vaihtamismukavuudessa pärjää automaattien parhaimmistolle, mutta vaihtotapahtuma on Vaihteiston S-asennon vaikutus on vähäinen, moottori käyttää vain hieman suurempia kierroksia. Ilmoitettu suorituskyky onkin sama kuin manuaalivaihteisessa. Sen sijaan kulutusta DSG jostakin syystä lisää dieseleissä lähes yhtä paljon kuin perinteinen automaatti.
Ohjaus ei edusta aivan markkinoiden parhaimmistoa. Nykypäivänä monesti moititaan ohjauksen liiallista keveyttä, mutta Superbin kohdalla ohjaus on päinvastoin raskaan puoleinen. Jousituksen viritys on yllättävän kova ja saa auton pompottamaan ajossa lievästi. Myös töyssyt ja muut tien epätasaisuudet tärähtävät melko voimakkaasti ohjaamoon. Rengasmelu on melko voimakasta keskiluokan yleiseenkin tasoon verrattuna. Moottorin ääni sen sijaan on Superbissa eristetty kohtalaisen hyvin.
Koeajetun Superb 2,0 TDI 140 Elegance DSG:n lähtöhinta on 40 382 €. Autossa ei ollut lisävarusteita. - lentäisit.jo.kuuhun
Ruostekuplat.puhkee kirjoitti:
Super beee
DSG-vaihteisto ei vaihtamismukavuudessa pärjää automaattien parhaimmistolle, mutta vaihtotapahtuma on Vaihteiston S-asennon vaikutus on vähäinen, moottori käyttää vain hieman suurempia kierroksia. Ilmoitettu suorituskyky onkin sama kuin manuaalivaihteisessa. Sen sijaan kulutusta DSG jostakin syystä lisää dieseleissä lähes yhtä paljon kuin perinteinen automaatti.
Ohjaus ei edusta aivan markkinoiden parhaimmistoa. Nykypäivänä monesti moititaan ohjauksen liiallista keveyttä, mutta Superbin kohdalla ohjaus on päinvastoin raskaan puoleinen. Jousituksen viritys on yllättävän kova ja saa auton pompottamaan ajossa lievästi. Myös töyssyt ja muut tien epätasaisuudet tärähtävät melko voimakkaasti ohjaamoon. Rengasmelu on melko voimakasta keskiluokan yleiseenkin tasoon verrattuna. Moottorin ääni sen sijaan on Superbissa eristetty kohtalaisen hyvin.
Koeajetun Superb 2,0 TDI 140 Elegance DSG:n lähtöhinta on 40 382 €. Autossa ei ollut lisävarusteita.Hahhahhahhaa.
Tekstiin on sotkettu asioita Ajovalo.netistä vuodelta 2008. Siis kymmenen vuotta vanhoja juttuja.
Hahhahhaaa. - uutta_keksivä
Ruostekuplat.puhkee kirjoitti:
Super beee
Koeajetun Superb 2,0 TDI 140 Elegance DSG:n lähtöhinta on 40 382 €. Autossa ei ollut lisävarusteita.Ai, vaihteeksi taas tuo sama jorina...
- Eikä_superb
Miksi sitten kontin pellissä lukee superB?
Ehei, kyllä se on superbee.
- Sämpylä.idäst
Idänpremium. = vettä vuotava ,meluava kovamuovinen himmeä ruoste pesäke.
- Hävettävän.rumakin
Kaiken lisäksi laatuunsa nähden raakasti ylihintainen sämpylä.
Hinta ja laagtu eivät kohtaa lähimainkaan. - HolisillePorkkanoita
Holistin omaa mukavaa, se hän niin ahkera ja tuottava tyyppi. Avaa ja vastaa ja useita kertoja yhtä typeriä juttuja.
- tekniikan_ihmepappa
Noiden vempeleiden kanssa ei tarvitse heilutella jalkoja, toisen jalan heilautus riittää. Toimii hyvin vaikka linnun lentäessä auton alle.
- Hönön.lenkkarit.kastuu
Skodan ovia ja luukkuja availlessa täytyy muistaa varoa ettei skoda kuse kengille.
- Naurua..vedet.silmissä
Hehehehheee.höhhööö.
- Jokkantii
Ei ole tarkoitettu Suomen skodisteille joilla ei enää selkä taivu ja jalka nouse
- Suberpee
Skoodapapan kannattaa heilutella tassujaan etupuskurin alla. Takuuvarmasti öljytippa osuu kengän kärkeen, ja tohvelit kiiltää sen jälkeen kauniisti. Seuraavaksi voi avata konepellin ja asettaa meltorautaisen tikun pitämään pellinlärpäkettä yllä. Nyt voi skoodapappa ihailla sosialismin kukkasen täyttämää moottoritilaa hyvällä omalla tunnolla, ei mennyt hukkaan usko kommunismiin.
- Homeenhajua
Mutta ovea avatessa skoda papan tulee varoa ettei skoda kuse vasta öljytyille kengille.
- Skodajajormakusee
Sekin vaara pieni munaisilla skoda jormilla on.
- trollin.kindermuna
Trollit ovatkin sitten täysin munattomia kun kirjoittelevat tänne ilkeyksiä päivin ja öin.
- skodajokke
trollin.kindermuna kirjoitti:
Trollit ovatkin sitten täysin munattomia kun kirjoittelevat tänne ilkeyksiä päivin ja öin.
Mun vaimolla on enemmän munaa kuin noilla palstan rölleillä.
minä olen aina luullut että skoda papat potkivat ruosteita autoistaan. niin hassun näköistä touhua se on aina.
- olenpa.minä.utelias
Mihin viittaat pronominilla 'se' tekstissäsi?
- skodajokke
Tästä keskustelusta puuttuu enää vain se skodakääkän nasaali kääkätys..haha..
- skädäm_
Onneksi sinun kääkätyksesi ei ole kuultavissa.
- Silakka
Takaluukku aukeaa monottamalla riittävän kovaa takapuskurin alla olevaan vipuun. Tästä johtuen esim. Myös Audikuskien kiiltokenkien kärjet on usein rutussa.
- lisää_toimimattomuutta
Tiettävästi ei ole. Kurkin uteliaisuuttani parkkitalossamme muutaman Superbin puskurin alustaan. Noita mononheilutteluantureita on kyllä näkynyt lounaisautoissa. Jostain (Le Monde?) muistan lukeneeni valituksia talvitoimimattomuudesta alppimaisemissa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873227
- 622937
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322455- 802283
- 742189
- 952026
- 121626
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j341618Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450