Aurinkoinen keskiviikko aamu

Naiselle hyvää huomenta! :)

23

492

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ukkik

Miten kauan jatkat kulta salaa kirjoittelua tänne???

• aitoriitta

Huomenta. Jatkan niin kauan kuin saan.Tästä on kuin onkin minulle hyötyä. Jos sinä vain kestät minua. Kerro heti jos koet tämän liiallisena. En halua mitenkään kuormittaa sinua. Olen kiitollinen sinusta😀

• peräkontti

Hyvää...huomenta...hmmmm

• Joko auto on huollettu?

• peräklöntti

Ei viellä

• aitoriitta

Minä vaan tykkään sinusta. Olet niin kiltti, että haluat auttaa naista hädässä. Tunnet sen tehtäväksesi vaikka se tuottaa sinulle ongelmia. Kiitos parhain ystävä maan päällä. Olet huippu!

• vuosisadanrakkaustarina

”Auttaa”, ootko antanu munaa vai?😂Joo, tosi kiltti...😈
        Jos poikaystävä on vihainen niin unohda ja pyllistä vaan! Pojathan sua vaan kiinnostaa ja erityisesti elämäsi supermies, jonka kanssa haluut tehdä kaikkee...

• Pikkukukkaelluhallo

Kuokka huomenta...
      Toivottavasti tänää vois päästä lenkil...
      Ettei aurinko porottais liikaa...
      Kaipaan...
      Tänää kahvitellaan...huilitaan ..kesä hommat kaik tehtu..tai pitäiskö sanoo kevät hommat ..mä en oo ikinä ollut näin aikanen...
      Mutkun kesä tul niin nopeasti....
      Katsoin varpuja....mustikkaa taitaa tulla..mut kaipaavat vettä...
      Ei sil en mä konttaa mettäs..mä oon jo liian kaupukilainen ...elukat. ..kaiken maailman ötökät...nounou...
      Vietä päivä...vaik pylly pustys...ole häpi...

• Jos olist mun eukko kyllä menisit mustikkaan.

• Elluhalloyb

Sä oot raaka....
        Ei tykkää...😀🌸🍀

• Kiitos😉😊.
        Ähäkutti! 😜

• Elluhalloyb

Mä ostan mustikat ämpäris...👍😀🌸🍀

• eityhmiäkuinlindström

Ja nokkosia ämpäreittäin nukkumispehmusteeksi sänkyyn.

Tai barbie-nukkeja unikavereiksi, jos ei ole uniötököitä eli eläviä luteita, pehmoleluja tilalle kymmenittäin nukkeja pehmustamaan nukkumista.

Tämän palstan erittäin hyvämieliset keskustelut naurattavat vieläkin enemmän uneen kuin paras iltasatu.

• harsomansikka

Hyvää... aamupäivää. 🙂🤔

• Iltapäivää!
        Miksi "harsoinemansikka"?

• KUOKKA

Iltapäivää!
        Miksi "harsoinemansikka"?

• Mansikkapunastuu

Harson alla on avomaata lämpimämpää.

• aitoriitta

Huomenna en kirjoittele. Mennään miehen kanssa Hankoon. Mies selvästi yrittää järjestää minulle ohjelmaa. Sekin on niin herttainen. Minun ympärilläni on maailman kaksinparhainta miestä. Voiko nainen onnekkaampi olla!

• tulimieleen

Oletko ajatellut paluuta terapiaan?

• aitoriitta

Olen ajatellut mutta en saa sitä aikaan. Tunnen kuitenkin tällä hetkellä olevani todellisuudentajuisempi kuin ehkä koskaan. Kiitos sinun. Ehkä kuitenkin yritän saada meidän suhdetta normaaliksi vähän pakkomielteisesti. Myönnetään. Eihän tässä mikään kiire ole minnekään. Harkitsen terapiaa syksyllä...

• aitoriitta

Jotkut sanovat että ihmisessä on karismaa. Minun mielestäni se on usein narsistista kemiaa. Ei ole tervettä. Normaalin ihmisen ympärillä ei ole voimakasta vetovoimaa. Narsistisen ihmisen ympärillä on. Luulen, että minunkin ympärillä vähän on ja se on huono juttu se.

• aitoriitta

Minulla on varmaan paineita tällä hetkellä. Työssä pitää olla niin hyvä, että pärjäisi. Tuntuu, että monet vaativat minun ympärilläni jotakin. Luultavasti silloin kehittelen pientä pakkomiellettä. Voisin ehkä ottaa töissä vähän rennommin. Lapsetkin pärjäävät jo itsekseen. Taidan antaa vähän itselleni aikaa. Kesäloma sopii hyvin siihen tarkoitukseen. Minulla on koko elämä aikaa...

• yölläpäästeletpaineita

Paineita voisit poistaa päästelemällä autojen renkaista ilmoja... painat vain venttiiliin, siinä jo omankin pään paine voi vähentyä jos päästelee ilmoja autojen renkaista.... näin päästelee rengaspaineita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4870
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2265
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1444
    4. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      89
      1364
    5. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1346
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      131
      1153
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1085
    8. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      264
      988
    9. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      967
    10. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      965
    Aihe