Naiselle hyvää huomenta! :)
Aurinkoinen keskiviikko aamu
23
492
Vastaukset
- Ukkik
Miten kauan jatkat kulta salaa kirjoittelua tänne???
- aitoriitta
Huomenta. Jatkan niin kauan kuin saan.Tästä on kuin onkin minulle hyötyä. Jos sinä vain kestät minua. Kerro heti jos koet tämän liiallisena. En halua mitenkään kuormittaa sinua. Olen kiitollinen sinusta😀
- peräkontti
Hyvää...huomenta...hmmmm
- peräklöntti
Ei viellä
- aitoriitta
Minä vaan tykkään sinusta. Olet niin kiltti, että haluat auttaa naista hädässä. Tunnet sen tehtäväksesi vaikka se tuottaa sinulle ongelmia. Kiitos parhain ystävä maan päällä. Olet huippu!
- vuosisadanrakkaustarina
”Auttaa”, ootko antanu munaa vai?😂Joo, tosi kiltti...😈
Jos poikaystävä on vihainen niin unohda ja pyllistä vaan! Pojathan sua vaan kiinnostaa ja erityisesti elämäsi supermies, jonka kanssa haluut tehdä kaikkee...
- Pikkukukkaelluhallo
Kuokka huomenta...
Toivottavasti tänää vois päästä lenkil...
Ettei aurinko porottais liikaa...
Kaipaan...
Tänää kahvitellaan...huilitaan ..kesä hommat kaik tehtu..tai pitäiskö sanoo kevät hommat ..mä en oo ikinä ollut näin aikanen...
Mutkun kesä tul niin nopeasti....
Katsoin varpuja....mustikkaa taitaa tulla..mut kaipaavat vettä...
Ei sil en mä konttaa mettäs..mä oon jo liian kaupukilainen ...elukat. ..kaiken maailman ötökät...nounou...
Vietä päivä...vaik pylly pustys...ole häpi...- Elluhalloyb
Sä oot raaka....
Ei tykkää...😀🌸🍀 - Elluhalloyb
Mä ostan mustikat ämpäris...👍😀🌸🍀
- eityhmiäkuinlindström
Ja nokkosia ämpäreittäin nukkumispehmusteeksi sänkyyn.
Tai barbie-nukkeja unikavereiksi, jos ei ole uniötököitä eli eläviä luteita, pehmoleluja tilalle kymmenittäin nukkeja pehmustamaan nukkumista.
Tämän palstan erittäin hyvämieliset keskustelut naurattavat vieläkin enemmän uneen kuin paras iltasatu.
- harsomansikka
Hyvää... aamupäivää. 🙂🤔
- Mansikkapunastuu
Harson alla on avomaata lämpimämpää.
- aitoriitta
Huomenna en kirjoittele. Mennään miehen kanssa Hankoon. Mies selvästi yrittää järjestää minulle ohjelmaa. Sekin on niin herttainen. Minun ympärilläni on maailman kaksinparhainta miestä. Voiko nainen onnekkaampi olla!
- tulimieleen
Oletko ajatellut paluuta terapiaan?
- aitoriitta
Olen ajatellut mutta en saa sitä aikaan. Tunnen kuitenkin tällä hetkellä olevani todellisuudentajuisempi kuin ehkä koskaan. Kiitos sinun. Ehkä kuitenkin yritän saada meidän suhdetta normaaliksi vähän pakkomielteisesti. Myönnetään. Eihän tässä mikään kiire ole minnekään. Harkitsen terapiaa syksyllä...
- aitoriitta
Jotkut sanovat että ihmisessä on karismaa. Minun mielestäni se on usein narsistista kemiaa. Ei ole tervettä. Normaalin ihmisen ympärillä ei ole voimakasta vetovoimaa. Narsistisen ihmisen ympärillä on. Luulen, että minunkin ympärillä vähän on ja se on huono juttu se.
- aitoriitta
Minulla on varmaan paineita tällä hetkellä. Työssä pitää olla niin hyvä, että pärjäisi. Tuntuu, että monet vaativat minun ympärilläni jotakin. Luultavasti silloin kehittelen pientä pakkomiellettä. Voisin ehkä ottaa töissä vähän rennommin. Lapsetkin pärjäävät jo itsekseen. Taidan antaa vähän itselleni aikaa. Kesäloma sopii hyvin siihen tarkoitukseen. Minulla on koko elämä aikaa...
- yölläpäästeletpaineita
Paineita voisit poistaa päästelemällä autojen renkaista ilmoja... painat vain venttiiliin, siinä jo omankin pään paine voi vähentyä jos päästelee ilmoja autojen renkaista.... näin päästelee rengaspaineita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564870Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202265- 1031444
- 891364
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231346Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1311153Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681085Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi264988- 72967
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75965