DVD asema pöytätietokoneessa - Auki kiinni työpöydältä
Onko tästä nyt kenellekkään hyötyä mutta ei nainakaan aseman käyttönappi irtoa jos joutuu käyttämään paljon tuota asemaa https://www.youtube.com/watch?v=4DJ_gd9_tO8&feature=youtu.be
http://www.softpedia.com/get/System/System-Miscellaneous/CD-ROM-Open-Close.shtml
DVD asema - Auki kiinni työpöydältä
11
231
Vastaukset
- bööörb
Linux ja Mac koneissa jo kautta aikojen, lisäosan saanut windowsiinkin jo ties kuinkakauvan
Käyttämässäni käyttöjärjestelmässä on eject -komento, joka avaa ja sulkee optisen aseman luukun.
- Anselmi
Ei löydy kuin avaa komento pelkästään eikä löydy sulje komentoa. Mistä sen sulje komennon löytää?
Anselmi kirjoitti:
Ei löydy kuin avaa komento pelkästään eikä löydy sulje komentoa. Mistä sen sulje komennon löytää?
Komennon parametri -t (trayclose) sulkee luukun
eject -t- Anselmi
Kollimaattori kirjoitti:
Komennon parametri -t (trayclose) sulkee luukun
eject -tMiten tuollaista parametriä käytetään?
Anselmi kirjoitti:
Miten tuollaista parametriä käytetään?
Päätteeltä.
Jos käyttö on toistuvaa, niin kannattaa tehdä komentoon pikalinkit ja kuvakkeet vaikka työpöydälle.
- kdjgsghh
Käteväähän tuo on. ei tarvitse nappia kurkotella, kun CD:n saa ulos tiedostoselaimen sulkemisella.
Käytän menetelmää aina.- Anselmi
Siis käytätkö tuota Kollimaattorin ohjetta vai tuota Tonin ohjetta vai jotain muuta?
- vanhentunut_formaatti
Dvd on vanhentunut ja epävarma formasatti. Kannattaa siirtää tieto nykyaikaisille medioille vielä kun toimivia asemia löytyy.
- ei_ole_vanhentunut
Se, että äitisi sinulle syntymäpäiväksesi ostamasta halpaläppäristä ei löydy optista asemaa ei suinkaan tee optisista tallenteista vanhentuneita.
- AsusDeluxe
Kyllä mulla ainakin on cd-levyjä joita kuuntelen tietokoneen kautta. DVD-elokuviakin on, ja kirjastostakin niitä lainailen. Ihan pätevä formaatti edelleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 702952
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792128
- 951956
- 321702
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191175