Turvapaikan Saksassa. Mitkä hinnat on Ruotsissa ja Suomessa?
Tonnilla saa?
14
203
Vastaukset
- Harha-Ahonsisko
Joutuvat kestämään rasisti reppannoita.. Ja ihmettelemään heidän loisimistaan..
- mikätollo
Montako mamukamua ostit riesaksemme harhaaho?
- MamunSisko
Vihervassut ovat kovimpia rasisteja, suomalaisia kohtaan!
- 1111122222
Hei harha-ahonsisko oletkos koska ajatellut kattoa tv.tä, siellä heimo veljesi mainostaa tuplaa sekä astronautin ammattia??: Oletkos ajatellut hakea??? Sulla kun äö riittäisi siihen, voisitte heimo veljiesi kanssa tehdä oman avaruus-ohjelman. Voipi olla että pienet vihreät miehetkin kyllästyy teihin kun rupiatte heitä rasisteiksi mollaa, kannattaa kokeilla. Vielä heimo veljesi mainostaa sitä, eikös ole hienoa vai mitä ???.
- Harha-Ahonsisko
Onhan se jos astronautiksi haluaa. Rasisti odottaa vain pääsevänsä faktan jonoon kun tulee täysi-ikäiseksi. Aivan kuin isä ja äitikin. Rasisteilla on loisimisen kulttuuri.
- EiköTotta
Suomessa ne on ilmaisia ja nämä Emma Karit neuvoo miten saa perheensäkkin tuotua ja Saido Muhamed miten saadaan etuudet maksimoitua.....
- päälleostomamut
Tuomaritkin palkataan verovaroin ajamaan valitukset läpi..
- Goldfngermatu
Kela-Gold, ja elämä hymyilee. Ei nostorajaa, suomalainen maksaa
- PilluValtaaSydämmen
Annat matulle kerran *illua niin turvapaikka taattu.
- salakuljetajallemaksaa
Rahalla välttää valitusrumpan?
- TerrorismWellcome
Totta jos muutamalla tonnilla kehitysmaamuslimi saa salakuljettajalta ostaa ikusenelatuksen statuksen suomesta, niin sitä voi pitää hyvänä sijoituksena koska sillä saa lisääntyä holtittomasti ”keppostella” tai radikalisoitua yhteiskunnan piikkiin ilman mitään omavastuuta rajattomasti.....
- Sompanssinveli
Ei muuta kun avataan rajat kaikille niin kehitysmaamuslimit voivat tulla ”töihin” suomessa oleviin kehitysmaamuslimeiden yhdistyksiin ja valtio tukityöllistää ne sinne.....
- onjotunku
Vieläkö apposemmalle?
Täälä olevat matut myyvät kotimaassaan työpaikan omassa yrityksessään.
Saa sitten hyvän orjan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1764757- 123306
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402213Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly261984Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471916Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6661853- 1161816
- 1371737
- 451495
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101421