Nissan x-trail on tehnyt jotain todella käsittämätöntä! Nopeus hirvenväistötestissä 80km/h. Se pesee lähes kaikki erittäin kalliit urheiluautotkin!! Todella mahtava suoritus. Auton alustan pitää tossa mallissa tai autolla ainakin, jolla testi tehtiin, niin olla kunnossa.
nissan x-trail
5
228
Vastaukset
- nissanhyvä
On kyllä kova nopeus monen sadantonnin luxus mersutkin saa testissä vain nopeuden 70 km/h. Kiinnostais tietää mikä on uuden bmw m5 nopeus. Ei kyllä yli 75km/h. Suht painava kerran, eikä nyt niin matalakaan ole.
- kunnonpelit
Mua kiinnostaa tietää mikä olisi parhaan ralliauton ja parhaan formulan nopeus tuossa ruotsalaisten teknikens världenin hirvitestissä. Luulisi ralliauton ajavan keilakujan läpi 150 ja formula 200km/h.
- juurinoin
Jotain tota luokkaa ne menevätkin. Ralliautolla pystyy ajamaan noin kaksi kertaa kovempaa mutkissa kuin normaalilla erittäin hyvällä henkilöautolla. Formulalla puolestaan vielä aika paljon kovempaa kuin ralliautolla.
- Pyöräilijä
Mitä välii...
- nissanolee
Niin toi on tuo uusi auto. Nissan otti kerralla opikseen, kun vanha auto sai nopeuden 69 tai jotain hirvitestissä. Aikamoinen parannus ja ferrari testarossalla vain sama nopeus eli 80. Aika hyvä toi nissan, koska paljon korkeampi kuin ferrari. Alusta on kyllä mahtava!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374875Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4981541Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717