Rahan leväperäinen lappaminen

talouskuntoon

Siirtyy poliisille ja syyttäjälle esitutkintaan.
Nyt näiden leväperäisten ihmisten omaisuus välittömästi hukkaamiskieltoon että kaupunki saisi edes jotain takaisin veromarkoistaan.

18

596

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • esituskastelua

No mitä saatu aikaan?

• ettäotainkuitenkin

Lapin poliisi harkitsee esitutkinnan aloittamista Boreal Biorefiin liittyvästä päätöksenteosta

• Rahatpois

Lehtitietojen mukaan Boreal Bioreff on tunnettu maailmalla ja yhtön palveluksessa on kolme eläkeläistä, jotka ovat niin paljon sellun valmistuksesta tietäviä, että ovat lupautuneet Kiinalaisille avuksi tehtaan valmistumiseen saakka jos tarvetta on. Ei ole mennyt raha hukkaan.

• Heikkionparas

Lopettakaa jo tuo höpötys ja antakaa Heikille rauha hoitaa asiansa. Ei noin tomeria miehiä ole ennen näillä seuduilla nähty. Uurastanut monta vuotta sen hyväksi, että kemppaan tulis tehdas, pannut täysin itsensä likoon ja te kateelliset rakkikoirat vain räkytätte, kun muuhun teistä vätyksistä ei ole. Sietäisitte hävetä.

• Ja tuhoaa järvemme.

• tiukkaperä

Eihän tässä Heikistä ole kysymys. Ei se ole hullu joka pyytää vaan ne leväperäiset rahan jakajat.

• totuutta_kehiin

Yritystukia me maksamme vuosittain 3000 miljoonaa verovaroistamme, aivan samoista varoista joista Kemijärvelläkin puhutaan. Kemijärven rahat ovat valtakunnaliin tukiin verrattuna kuin hyttysen paska valtameressä.

Te kirjoittelette kuin rahar olisivat teiltä pois. Yksikään kemijärviläinen ei niitä ole maksamassa eikä kenenkään elintaso laske.
      Kemijärvi on jo muutenkin valtion avustusten varassa joten tuollainen pieni summa menee samaanpiikkiin.
      Te kirjoittelette kuin joutuisitte jotain maksamaan kuitenkin jokainen purnaaja syö enemmän kuin tienaa, se siitä veronmaksusta.
      Viisaimmat jotka oikeasti maksavat veroja tietävät kuinka tärkeä olisi tehdas Kemijärvellä ymmärtävät asian eivätkä suolla tänne sontaa.

• 9568uu

hyttysen puhetta, paskapuhetta.

• kansaVAATII

Ne muut yritystuet on maksettu verovaroistamme oikeuden mukaisesti, reilusti ja avoimesti. Nämä Boreal Bioreffin rahat ovat siirtyneen hyvin häijysti, salakavalasti, mafian meiningillä itselle antaen ja itse rahat vastaanottaen. Tätä hyttysen paskaa ei ole syytä jättää tutkimatta. RIKOLLISET TIILENPÄITÄ LUKEMAAN!

• 3o5ihj

Kemijärvellä tapahtuu koko ajan laittomuuksia ja räikeitä tasa-arvorikkeitä. Koko kaupunki on yksi suuri hyvävelisysteemi, jossa oikeutta on mahdoton saada, ellei ole itsekin hyväveli. Älkää ihmiset koskaan muuttako Kemijärvelle. Tämä on vihoviimeinen läpi.

• itse-itseään
        kansaVAATII kirjoitti:

Ne muut yritystuet on maksettu verovaroistamme oikeuden mukaisesti, reilusti ja avoimesti. Nämä Boreal Bioreffin rahat ovat siirtyneen hyvin häijysti, salakavalasti, mafian meiningillä itselle antaen ja itse rahat vastaanottaen. Tätä hyttysen paskaa ei ole syytä jättää tutkimatta. RIKOLLISET TIILENPÄITÄ LUKEMAAN!

Heh ....siis itselle, eli kaupungille.
        Eikös kaupunki ole osakas yhtiössä?

• halloo

Vain osakas. Yksityinen yhtiö jossa ovat yksityisesti edunsaajia nämä selluköpit itse.

• takapajula

Ei ymmärrä?
        teillä siis siellä kemijärvellä on ilmeisesti aivan omanlainen osakeyhtiölakinne,
        meillä muualla suomessa edunsaajia ovat yleisesti aina osakkaat omilla osuuksillaan.

• gid

Kiinalaisten sijoittajien saama raha tärkeämpi kuin järvi,antaa saastua pääasia että sijoittajat saavat rahaa,muusta viis.

• jauhajat

Mihin se järvi enään saastuu?
        saastuneempi se ollut aiemmin, lisäksi kaivokset pukkaavat jätteensä kemikaalinsa suoraan kemijokeen, eipä siitä valiteta?
        Nykytehtaat eivät päästöjä synnytä, lisäksi lupaehdot ovat erittäin tiukat.

• Lakilukeva

Yritysten tukeminen kunnan kassastakin pitää olla lain mukaista. Kemijärvi on ainuita kuntia Lapissa viime vuonna, joka teki raskaasti negatiivisen tuloksen. Siitä asetelmasta ei olisi kunnalla varaa rötösrahoitukseen, joten rahoituspäätöksen laillisuus tulee viranomaisen tarkistaa. Samoin esim. Lainan vakuusasetelma, yleisen edun nimissä.

• totuutta_kehiin

Tehdas olisi tärkeämpi paikkakunnalle kuin niille kolmelle eläkeläiselle. Paikkakunta olisi se joka siitä hyötyisi. Onneksi paikallisilla politikoilla on ollut senverran älliä että ovat antaneet pienen lainan hankkeen valmisteluun. Minusta olisi ollut törkeätä jos kaupunki ei olisi osottanut myötämielisyyttä hankkeelle.

Nyt näette mitenkä kaikki kuihtuu jos ei ole työtä. Kulut kaupat, terveydenhoito kuihtuu pois. On typeryyttä vastustaa ja kadehtia jos joku vielä yrittää. Vielä typerämpää on politikoilla jotka on joskus valittu yhteistä hyvää tuomaan viitsivät lyödä kapuloita rattaisiin, siinä he kyllä häpäisevät itsensä.

Eiköhän tässä kateus näyttele suurta osaa ja pelko siitä jos tehdas sattuisi tulemaan toishanse duunareita paikkakunnalle.

• kysymys.lehtolasta

Jos Biorehvi ei maksa saamaansa lainaa takasi niin maksajat kyllä löytyy ? Kehitys Oy;n hallituksen ja kaupunkihallituksen jäsenet joutunevat sen maksamaan ? Onkohan se kaupunkinjohtajakaan ulkona ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      87
      3217
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      2917
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2435
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2273
    5. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      74
      2179
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2026
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1616
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      19
      1593
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1440
    10. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      32
      1423
    Aihe