Miltä tuntuu ajella avoautoilla?
avoautotpop
avoautot
2
121
Vastaukset
- eijajaa
Hyvältä tuntuu. Tosin ajettavuus mutkissa ei ole niin hyvä, koska ei ole kattoa, eli kokonaistukevarunko puuttuu. Formulat eri asia, koska niissä runko ainoastaan pieni aukko, josta kuski mahtuu sisään.
- Pitkäaika-ajo
Jos ajat 20 kmh niin kivaa olla kyydissä. Sen nopeammassa vauhdissa ei ole enää niin mukavaa, sellainen sun päähän tuleva yleinen puhuri ja viima on perseestä, toki vain mun mielipide. Tietysti jos nostaa sivulasit ylös, niin ei tuu sellaista vetoa, mutta musta se taas vähän pilaa sen avoautoilun tunnelman.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667