Kovasti ihmetellään kuka vuosi perustuslakivaliokunnan keskeneräisen mietinnön.
Soini pohtii, että kuka kansanedustaja vaaransi poliittisen uransa?
No ei tarvitse kovin paljon päättelykykyä, kun katsoo listaa valiokunnan jäsenistä.
Pitää vielä miettiä, että mikä pienpuolue kiukuttelee?
Vuotaja ei ollut meidän Matti, det kan jag lova..
Perustuslakivaliokunnan vuoto!
8
104
Vastaukset
Inte kan det vara Helga? Helga kanske berättade till någon som skikade papprena till ett litet ö. Därifron brukar man sckiga post till Finland.
Man måste alltid vara noga, att inte bli fast.- LapinSomali
Julkinen Rik.ilm. rangaistusvaatimus:kyllä.
Hyväksikäytetään elämä ja elinikä lyhentynyt. Vammoja.
En kuulu uskontoihin, en edes kirkkoon. Elkää tuputtako.
Mun pitäis olla vapaa. Silti te rääkkäätte. Jos ei viranomaiset auta ne on rikollisia. Milloin saan tavata asianajajani. Milloin saan lukea paperini?
En mene parisuhteeseen tai naimisiin. Ei kiinnosta.
Kirjoitetaan alkoholista. Ollut raitis lähes absolutisti jo 2015 alusta lähtien. En käytä. Perättömiä puheita ja siitä pitää joutua vastuuseen. - Funlandiankansalainen
eikö se syyllinen ole se johon kalikka kalahtaa? Voisiko olla, että Soinin porukka vuotaa, toimeeentulotuki ja aktiivimali uhkaa. Voimeiset roposet on kerättävä nyt ja heti.
- VuotoVeikkaus
No jos tost sakist joutuis arvaamaan et kuka vuos, ni mun ensimmäinen veikkaus olis viher-Niinistö. Ja tokana sit ex-cocksujugend Ryydmanni.
- ÄlkääTollotVikiskö
Turhaa vikinää koko vuoto. Kaikki valiokunnan asiat pitää olla julkisia, myös koko käsittely. Kuka idiootti on keksinyt, että demokratia muka olisi salaista. Joku pölöpoliitikko taas riuhuu tyhjästä.
- LapinSomali
Julkinen Rik.ilm. rangaistusvaatimus:kyllä.
Hyväksikäytetään elämä ja elinikä lyhentynyt. Vammoja.
En kuulu uskontoihin, en edes kirkkoon. Elkää tuputtako.
Mun pitäis olla vapaa. Silti te rääkkäätte. Jos ei viranomaiset auta ne on rikollisia. Milloin saan tavata asianajajani. Milloin saan lukea paperini?
En mene parisuhteeseen tai naimisiin. Ei kiinnosta.
Kirjoitetaan alkoholista. Ollut raitis lähes absolutisti jo 2015 alusta lähtien. En käytä. Perättömiä puheita ja siitä pitää joutua vastuuseen. - valitettavasti
Tuli katsottua sekin lista,säälittävää porukkaa,en yhtään ihmettele vuotoa.
No tietovuoto sai Risikon ja muut hurskastelemaan - politiikka on valtapeliä eikä yhteisten asioiden hoitoa. Että silleen. ILtasanomat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1764757- 123306
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402213Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly261984Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471916Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6661853- 1161816
- 1371737
- 451495
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101421