En löydä avautumistani, en sitten millään.
no eipä toi haittaa.
kaikki samassa salaliitossa mua vastaan, jopa suomi24 foorumi.
no lobotomian jälkee ei ole haitannu mikään, ei ns Vitutakkaan :)
Pelokkeet poistetaan keskustelusta?
5
224
Vastaukset
- psykiatrinenhoito
näköjään kutsuu kun alkaa näkemään harhoja
- kuivakukka
Oon huomannut saman. Kun antaa karun totuuden, se poistetaan.
- poistakaa-tämäkin-please
pitihän se arvata että poistettiin taas, ei että on vapaata mielenilmaus lakia rikottu taas.
poistakaa tämäkin. veän oikeuteen koko foorumin. vapaan ajatuksen ilmaisun riistosta.
Siis oma vikahan se on että on tytöksi syntyny?, ja vielä enemmän ettei ole saanut tyttönä elää.
naisille saa tehä vielä nyky päivänäki lobotomian, tarvii vain tekastut perusteet. ja sen voi salata papereilta. - JokuKohtuuus
Nyt en kyllä taaskaan ymmärtänyt missä mennään, joku haastamassa taas oikeuteen kaikki Suomalaiset, vihaa naisia ja hauluaa lobotomian naisille :( ei nyt ihan tervettä menoa
- Hälläväliä638
Kaikki negatiivinen selvästi poistetaan, no kerrotaan positiivistä, Olen alkanu ottaa selvää kuka tai ketkä toimi Jyväskylän keskus sairaalassa 42 vuotta sitten, lasten kirurgina. olen 40 vuotta opiskellu miten voin leikellä heidän jälkikasvunn/omaiset, kuntoon että paska tulee nenästä loppu elämän, morphiini tipassa makoillessaan.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667