Ätmit ei osaa puhua naisille

Tämä-selvä

Eivätkä edes uskalla lähestyä naisia. Siksi ovat ätmejä vielä pitkään.

9

152

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fkjhdjkhg

Pitää paikkansa ainakin minun kohdallani. Kävin tänään kalliolla ottamassa vähän aurinkoa ja siellä oli myös kaksi naista, kumpikin yksinään liikkeellä, bikineissä. Toinen oli selluliittijalka jonka painoindeksi oli arviolta 24,9, eli omasta mielestään hoikka, mutta toinen oli kaunis parikymppinen. Enpä sitten keksinyt mitään sanottavaa vaan töllötin vain. No saipahan ämmät vähän metoo-materiaalia,

• ÄtmiToteaa

Jos ätmi menee naisille jotain puhumaan, niin se karkoittaa naiset satavarmasti paikalta.
        Onneksi olit hiljaa, niin sait nauttia naistennläheisyydestä.
        Suun avaaminen paljastaa onko ätmi, jännämies, ytmi vai komea mies.
        Vain ätmin tapauksessa naiset pakenee paikalta.

• foxy.chocha

Ku tuonkaltaisessa tilaanteessa kohtaa naisia
      pitää aloitta smalltalk ..että säitä pitelee--sullahan on känny kädessä nyh
      viittix kattoo forecasta paljox lämpöä nyh on?
      ai sullon kallis iphone---mites watsaappi sillä rulaa?
      ja blablablaa, kunnes hokaa mistä asioista flikkaa tykkää jutskailla
      ja tekee itsensä kiinostavaxi keskustelijaxi

niih luonto tikanpojan puuhun ajaa
      flikan yhteiselle aamupalalle

• VIinamies--

Ätmeillä ei ole pelimies sanastoa jolla nainen hurmataan 5 minuutissa. Ujous tai sosiaalisen elämän vähäinen kokemus on syy ettei ätmi voi rennosti naisille puhua.

• MonillaOn

Tai sairaus.

• ÄtmiJankuttaa

Jos ätmi uskaltaa avata ja ns. smalltalkata naiselle, niin se on yleensä tällaista ja välissä on pitkä tauko: Onpa kaunis ilma------ Aurinko se paistaa ----- Arska loistaa taivaalta ----- pilviä ei oikein näy missään ------ sataakohan vielä tänä kesänä vettä ------- kesä meinaa tulla------- meinaa tulla hiki------ mulla on suolanen hiki ----------- aurinko se vaan jaksaa paistaa -------- sitten ätmi kysyy: mulla on täällä pullossa vettä, haluutko maistaa-------
        Kyllä on kuuma ilma, että meinaa lämpöhalvaus tulla--------- onko sulla kuuma------
        Kannattaa mennä kotona kylmään suihkuun, niin minäkin teen, kun menen kohta kotiin----
        Nainen lähtee pois ja ätmi hoilottaa: mä lähen kans kotiin, hei vaan sanoo ätmi.

Jännämies ei säästä jankuttaisi, vaan tarjoaisi naiselle jäätelöt ja lähtisi naisen kanssa jäähdyttelemään ja sen jälkeen sänkyyn panemaan naista.

• Jep. Tinderissäkin jos joskus harvoin saan matchin niin en osaa aloittaa keskustelua.

• minkänuorenaoppii

Kyllä sen jo teininä oppii, kenen seuraa tytöt pitävät toivottavana ja kenen on tyydyttävä pysymäään etäällä. Kun on luokan ainoa poika ketä ei kutsuta juhliin tai on niin vastenmielinen, että hyväntekeväisyys addressikin vedetään nenän edestä pois, ettei vain saastuttaisi sitä nimellään, niin vähemmästäkin ymmärtää olla tyrkyttämättä omaa seuraansa.

• Noinhan se tuppaa olemaan tuntemattomien naisten kanssa. Eikä edes alkoholi helpota lähestymistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5710
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      22
      2487
    3. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      271
      1849
    4. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1737
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      94
      1566
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1528
    7. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1369
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1325
    9. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1291
    10. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      352
      1286
    Aihe