Stella onnistui mielestäni erityisesti siinä, että kappaleet kestää kuuntelua.
https://www.youtube.com/watch?v=m0QgqrwflTw
Päivän rip
6
182
Vastaukset
- terveisinreiska
Tykkäsin Marjan saundista kovasti paljon. Bändi toimi myös livenä.
Hyvää matkaa Marja. Voi hitto! Sitä ei arvaakkaan olevansa ihan liipaisimella.
Kevyet mullat Marjalle. Jättihän hän kuitenkin jäljen maailmalle.- Hämärän_rajoilta
Yllättävä ja surullinen uutinen.
Stellalla olisi ollut potentiaalia olla isompikin tekijä kotimaisessa musiikkimaailmassa, mitä tulee yksinomaan musiikilliseen antiin. Paria hittikappaletta suurempi läpimurto kestosuosikiksi jäi kuitenkin saavuttamatta, ja jo yhtyeen aktiiviaikoina ajattelin (bändiä tuli sivumennen seurattua, koska se oli melkein kotikaupungistani), että tähän suurin syy oli nyt edesmenneen laulajan enemmän opettajatätimäinen kuin rocktähtimäinen olemus. Niin epäreilua kuin se onkin, varsinkin naissolistilla varustettujen yhtyeiden menestyksessä näyttäminen on yhtä tärkeää kuin kuulostaminen. - Viemua
Erittäin surullinen uutinen. Nuori nainen ja hyvä laulaja. HYvät sanat kappaleissa.
Lähdöt tulevat aina yllätyksenä. Nuoren ihmisen kuolemaa on vaikeampi ymmärtää ja hyväksyä, vanhuus tekee lähdöstäkin luonnollisempaa. - 5069090557
Hyvä kappale, mutta surullinen kun ajattelee tapahtunutta
https://www.youtube.com/watch?v=WVsdCTX_Ejw
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792178
- 951996
- 541906
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291349