¡Hola!
Etsimme perheeseemme Madridiin reipasta auparia syyskuulta 2018 alkaen. Olemme suomalais-espanjalainen perhe ja meillä on ollut suomalaisia aupaireja jo vuodesta 2011 alkaen nyt 7-vuotiaan poikamme seurana. Toivomme löytävämme iloisen, ulospäinsuuntautuneen, urheilullisen ja luotettavan “isosiskon”, joka auttaisi ennen kaikkea poikamme hoidossa koulupäivän jälkeen sekä yleisessä arjen pyörittämisessä. Meillä käy kotona siivooja, joten kotitöitä on vain hyvin kevyesti. Toivoisimme aupairin pysyvän kanssamme mahdollisimma pitkään, mielellään seuraavaan syksyyn asti.
Madrid on ihana kaupunki Espanjan sydämessä, missä aika ei koskaan käy pitkäksi. Jos kiinnostuit, ota yhteyttä sähköpostitse ja kerron lisää: iralemmetyinen@yahoo.com
Aupairiksi Madridiin syyskuussa
Madridiin
1
323
Vastaukset
- Odottelen
Olisiko teillä kiinnostusta ottaa mummoaupair. Olen kaksi viimeistä vuotta hoitanut pojan lapsia ,ovat nyt 3 ja ,5 menevät syksyllä päiväkotiin. Minulla on kokemusta vapaaehtoistyöstä lasten parissa myös. Olen terve ,liikunnalinen ja hyväkuntoinen ja haluaisin vielä työskennellä .Olen hakenut au pair paikkaa nordic nanniesin kautta, mutta siellä ei ollut nyt suomalaistaustaisia perheitä tarjolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50735- 33692
- 60689
- 52680
- 52657