Mua ahisteltiin..
Ja vielä sellasten henkilöiden toimesta jotka oon tuntenu jo jonku aikaa..
Kauhea petos kyseessä siis... Paljon parempi kun tuntemattomat ahdistelee.
Tämä tapahtu töissä..
Onko jotain kriisipuhelinta johon voin soittaa?
Seksuaalinen häirintä..
31
578
Vastaukset
Mua on ennenki ahdisteltu lukemattomia kertoja..
Tuntu siltä että mun pitää harrastaa seksiä koska muuten en sais tarjottuja rahoja.- apuvaaa
Soita tuonne, kun ajukopassa hihna luistaa
https://www.mielenterveysseura.fi/fi/tukea-ja-apua - kohtaloveli.chocha
Ei hätää!
Kärsit vaan viinakrampin mukanaantuomista hallisinaatiosta... menee ohi. Ota b-vitamiinia.- chocha.itse
feikillä on vakavanlaatuine deluusio
David Chapmankin luuli olevansa John Lennon ja murhasi omasta mielestään feikkaajan
https://www.google.fi/search?q=john lennonin murhaaja&oq=john lennon murhaj&aqs=chrome.2.69i57j0l4.36471j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8 Ei ole hallusinaatioita..
Tuu vaikka tsekkaan duunipaikkojen taukotupiin..
Naiset on törkyturpia. :D
- uroskin
Mua on moitittu sen vuoksi koska en ole ahdistellut.
No siis naiset haukkuu jos lähestyy ja ne haukkuu jos ei lähesty..
Naiset valittaa viheltelystä ja tööttäilystä mutta oikeasti naiset tykkää siitä.
Nyt kun on ruvettu ihan porukalla märisemään seksismistä, ahdistelusta ja rasismista niin aattelin itekki ruveta muistelemaan..
:D
Sanottasko näin että ahdistelu naisten taholta on ollu melkein joka päivästä siitä lähtien kun aloin muistuttamaan miestä.
Härskejä juttuja, hinkuttamista, naaman eessä pyllistelyä ja satunnaista nuoleskelua.
Oon aatellu että se on joku normijuttu..
Kyllä mustaki saatais aika monta syytettä aikaseksi jos ruvettais oikein kunnolla syynäämään..
Ja mie saisin aikas monesta naisesta sen aikaseksi kans.
Mutta ei normaalit ihmiset tollasista välitä... On niitä isompiaki murheita..
Sitä paitsi mitä hyötyä kun ei tollasella perusnaisella ole miljoonia kiristettäväksi. :D- HuvittaviaMiehiä
Ei oo totta. Mulla aivan sama tilanne. Samaa mieltä olen, ettei aikaansa ja energiaansa kannata hukata tyhjäpäihin. Kiristys toisin ei edes mielessäni köynyt, koska en ole rikollinen enkä pikku rahan puutteessa. Tsemiä sun ”taisteluun”.
Voiskohan Karpolle vielä soittaa?
Wwuwuw kirjoitti:
Mähän voisin sua vähän seksuaalisesti ahdistella..
Kerrot vaan miten...Tää on ilmeisesti mulle osoitettu, miten ois seksiviesti?
pujotteIija kirjoitti:
Tää on ilmeisesti mulle osoitettu, miten ois seksiviesti?
Öööö...niin....ömmmm....tuotaduota noin..
Emmä osaa.. :DWwuwuw kirjoitti:
Öööö...niin....ömmmm....tuotaduota noin..
Emmä osaa.. :DVai niin, tuota nyt ei usko erkkikään
- ehdotan
pujotteIija kirjoitti:
Vai niin, tuota nyt ei usko erkkikään
Sun pitää ekaks laittaa Wwuwuwille seksiviesti malliksi.
ehdotan kirjoitti:
Sun pitää ekaks laittaa Wwuwuwille seksiviesti malliksi.
Kieltämättä pitäs kyllä laittaa enemmän seksiviestejä, mutta Wuwihan on varattu. Jos alottais jostain sinkusta
Joo, muakin vähän aikaa sitten ahdisteltiin. Ällöä kun joutuu lähtemään baarista pois kesken kaiken kun naiset tulee hakemaan tanssimaan ja alkavat lääppimään, yäk. Mä vielä ymmärtäsin jos se jäis siihen tanssiin, kyllä mä sen pari kappaletta voisin kohteliaisuudesta vetää mutta kun ne alkaa sitten muutenkin kiinnostumaan niin ei oo enää kivaa. Ja aina ne on kännissä, yäk, pitäis kieltää alkoholin myynti naisille niin ehkä ne ei sitten kävis heti kimppuun kun baariin meet.
- otahanselvää
Et ollut kuitenkaan työsuhteessa naisiin?
Olet tainnut käsittää väärin koko asian. Niin no sitä tapahtuu kokoajan.. Siviilissä ja duunissa.
Härskit jutut ja koskettelu... Asiakkaat ja duunikaverit.
Ja sitten naiset ruikuttaa jostain viheltelystä vaikka ite tekevät samaa.. :D
Se on sitä miesten ja maskuliinisuuden demonisointia..
Eihän se mua haittaa jos tyttäret työpaikalla puhuu vähän härskejä.. Ei haittaa ollenkaan..
Mutta eipä heiltä kuulekaan mitään valitusta siitä että joku mies on ollu reteenä. :D
Femakon läsnäolo myrkyttää koko työilmapiirin... Ja semmonen nainen saa lähteä..
Olisko sua ahdistanut jotenkin eri tapaan, jos se nuoleskelija tai kourija olis ollut toinen mies?
- Rea.listi
Toivotonta toiveajattelua.
Realismia..
Naiset ahistelee yhtä paljon kuin miehetki..
No tokihan mie työskentelen naisten fantasioiden keskiössä.. Elikkäs raksalla.
Saattaa olla eri meininki kuin jossain kampaamossa tai henkkamaukan tuotekehittely-yksikössä.- 4321
KonnaKettu kirjoitti:
Realismia..
Naiset ahistelee yhtä paljon kuin miehetki..
No tokihan mie työskentelen naisten fantasioiden keskiössä.. Elikkäs raksalla.
Saattaa olla eri meininki kuin jossain kampaamossa tai henkkamaukan tuotekehittely-yksikössä.Siis ne ahdistelijanaisetko on sun työkavereita?
Ei kai niitä nyt ulkopuolelta raksatyömaalle päästetä maleksimaan? 4321 kirjoitti:
Siis ne ahdistelijanaisetko on sun työkavereita?
Ei kai niitä nyt ulkopuolelta raksatyömaalle päästetä maleksimaan?Joo..
Ja sitten on naisasiakkaita ja kohteita joissa on paljon naisia..
Niissä tapahtuu kaikenlaista jotka on periaatteessa seksuaalista häirintää.
Tosi yleistä on kun kerran vanhemmat asentajat varotti naisista ja naisvaltasista työpaikoista..
Menet tekeen asennushommia yksityisasuntoon ja asunnonhaltija kirmaa kämpässä vähissä vaatteissa tai ilman..
Ja sitten yritetään estää lähtemästä.. :D
Pitäs jäähä sinne ryyppäämään ja muhinoimaan vaikka on työpäivää vielä jäljellä.
Me miehet ei vaan kerrota näistä pikku kotkotuksista.. :D- ihmettely
Miksi ette?
Jos te kerran ne pahana koette, niin pitäähän niistä ilmoittaa. ihmettely kirjoitti:
Miksi ette?
Jos te kerran ne pahana koette, niin pitäähän niistä ilmoittaa.Paskat.. Ei maksa vaivaa.
Huomionkipeät yksilöt uhriutuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih517016Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7033123Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831310Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981291- 841285
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631187- 891180
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2361136Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2181120- 761046