abiseksiä tässä

seeley

Mentiin mökille kaverin kanssa. Kaveri otti mukaan pojan, joka oli juuri kirjoittanut ylioppilaaksi. Pojalla oli jalassa college-housuista tehdyt shortsit, olivat lahkeet jääneet lyhyiksi pojan kasvaessa. Housut oli muutenkin jääneet pieniksi, sen huomasi etumuksen pullotuksesta.
Siinä sitten saunottiin ja kaverii sammui kuin saunalyhty. Mentiin sitten pojan kanssa vielä saunaan ja hän kysyi: voisitsä pestä mun selän oikein hellästi.
Tein työtä käskettyä ja aloin pestä hitaasti hellien. Käteni liukuivat selästä lantioille, reisille ja lopulta kosketin kullia. Poika vavahti. oli ensimmäinen kerta. kun joku kosketti häntä siten.
Otin kiinni kullista ja aloin hitaasti runkata., poika oli sylissäni nauttien kosketuksesta.
Annoin pojan laueta heti, paineet pois.
Sitten sanoin,
että haluan pojan tulevan kanssani aittaan; jos faija herää, ei näe mitään.
Menimme aittaan, käskin pojan mennä vatsalleen sängylle. Aloin hyväillä ja suudella, koskettelin pojan ristiselkää, reisiä, niskaa ja muita erogeenisiä alueita Välillä hieraisin sukuelimiä, jotta poika muistaisi, mihin juttu johtaisi.
Lopulta pyysin häntä kääntymään selälleen, jolloin otin hänen kullinsa suuhun. Poika oli aivan karvaton, mikä kiihotti minua suunnattomasti. Annoin kieleni lipoa hänen terskansa harjannetta samoin kuin alapinnan kiinnikkeitä. Huuleni vierittivät esinahkaa terskan yli ja lopulta poika pyysi, että antaisin hänen laueta. En kuitenkaan antanut armoa, vaan pakotin pojan odottamaan. Kun sitten viimein annoin hänen lauta, pussit tyhjenivät silmänräpäyksessä.

n

0

2392

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
        Ikävä
        87
        3277
      2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
        Ikävä
        62
        3037
      3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
        Hindulaisuus
        433
        2530
      4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
        Ikävä
        80
        2323
      5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
        Ikävä
        80
        2313
      6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
        Ikävä
        96
        2056
      7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
        Ikävä
        36
        1913
      8. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
        Ikävä
        12
        1656
      9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
        Kuhmo
        20
        1643
      10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
        Ikävä
        31
        1499
      Aihe