Harrastan yhden yön suhteita ilman mitään kummempia vaateita naisilta. Faktahan on että suurin osa naisista on kauniita ja seksi on lähes aina kivaa jos kumpikin osapuoli on siihen lähtenyt vapaasta tahdosta. On ihan sama onko nainen pitkä tai lyhyt, hoikka tai pyöreämpi, tumma tai vaalea, kantis tai etno, 18v vai 50v, kokenut tai neitsyt, ujo vai rempseä, onko isot tai pienemmät rinnat jne. Tärkeintä on että on halukas, siisti ja puhdas. Tällaisia naisiakin löytyy kyllä aina, mutta suurin osa tuntuu etsivän parisuhdetta ja kauhean tarkkoja standardeja jopa seksiseurasivuilla. Mitä mieltä naiset olette itse asiasta, seksiä vai vaatimuksia?
Yhden yön seuraa ilman kummempia vaateita
4
1231
Vastaukset
- Eioo
Tollasia naisia ookaan.
- mies42--
Naiminen on kivaa. Nykyään ei haluta seurustella koska se monimutkaistaa naisen elämää.
- TyhmäPaimenPoika
Sä oot hyvä esimerkki sellasesta ihmisestä joka on hylännyt Jumalallisuuden ja pitää kynsin ja hampain kiinni eläimellisyydestään. Evoluutioteorialla sä varmaan oikeutat sun ällöttävän eläimellisen käyttäytymisen. Sä vaan käytät naisia sun omien himojen tyydyttämiseen, ne on sulle vaan halpoja kertakäyttöastioita. Silti sä taidat vielä pitää itteäs jotenki hyvänä ja erinomasena ihmisenä. Ällöttävää!
Jos te kohtelette naisia niin ku ne olis jotain halpoi kertakäyttöastioita ni tulinen järvi tulee olemaan teidän viimeinen pysäkki!- Piruparka
Näinhän se on:(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911234Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221088- 48814
- 70810
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49677- 33662
- 60659
- 52627
- 50615