En ole koskaan ymmärtänyt miksi opettajia muistetaan kevätjuhlissa tai joulujuhlissa. Ovatko he jotenkin parempia ihmisiä kun esim. sairaanhoitaja tai kaupan kassa. Keväisin ei meille (sairaanhoitajille) kannetta kukkia ja lahjoja, emmekä saa näitä kyllä ottaa oikeasti vastaankaan. Teemme pyytettömästi työtämme emmekä kieli pitkällään odota mitä saadaan lahjaksi kun kesä koittaa.
Eikö tuo opettajien muistaminen ole jo aikansa elänyt tapa josta voidaan irroittautua, kaikilla perheillä ei ole yksinkertaisesti edes varaa ostaa mitään lahjaa tai osallistua keräykseen jonka jotkut rikkaampien lapsien vanhemmat yleensä laittavat alulle.
Olenko ainut joka on tätä mieltä turhanpäiväisestä opettajien höösäämisestä??
Opettajat yli-ihmisiä(kö?)
AMK
1
199
Vastaukset
- entope
En tiedä, pitäisikö lahjojen antaminen suorastaan kieltää. Lahjojen antaminen ei kuitenkaan ole pakollista eivätkä opettajat sitä krääsää kieli pitkällä odota.
Jokainen saa päättää itse, haluaako kiittää opettajaa menneestä lukuvuodesta ja toivottaa hyvää lomaa. Sanallinen kiitos on hyvä ja riittävä, minusta paras kiitos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667