Mikä vaha sopisi parhaiten Skodan maalipinnan suojaksi? Entäpä sisustan muovilaatujen hoitamiseen?
Kaikki vinkit ovat tervetulleita!
Kevään ehostusvinkki Skodalle?
19
471
Vastaukset
- Sarkasmi.sakari
Tietenkin Puna Armeijan saapasrasva. Kaikille pinnoille.
Toyota Aygoni ei tuollaista "myrkkyä" kestä tai tarvitse, mutta se onkin laadukas aito länsiauto. - skitsoa
Suosittelen pallivahaa. Aloittajan palleihin ja naamaan.
- JormaSkodassa
Anteeksi mutta miksi? Minun Skodastahan tässä on kysymys. Oletko Putinin trolli?
- asiallinen.ehdotus
JormaSkodassa kirjoitti:
Anteeksi mutta miksi? Minun Skodastahan tässä on kysymys. Oletko Putinin trolli?
Saat anteeksi, koska nimesi on Jorma.
35kg alustamassaa, mieluiten dinitrol, peltikattomaalia 20 litraa niin eiköhän skodassakin pysy ruosteet piilossa vuoden ajan.
- Penn
Toyotassako tuo toimii.
- Ojjöota
Posla Masla niin ulkoisesti kuin "sisäisesti" ja skota pysyy kuin uutena.
traania maalipintaan niin jospa ruoste pysyisi loitolla sen 2vuoden takuun ajan, sitten äkkiä myyntiin jollekkin helposti höynäytettävälle oikein kehujen kanssa ettei ole ruostetta eikä kuluta öljyä, pese moottorista öljyvuodot pois ennen myyntiä ja ruosteet maalaa piiloon merkkikohtaisella spray maalilla, tee myyntifiksaus hyväksi katsomallasi tavalla.
- Anska1
kävisikö suksiterva? saisi hyvän hajuisenkin sen homeen hajun peitoksi.
- Jössesigen
Holistilla taas väpättää.
- Quickwash
Kallein automaattipesu vahalla, ja Skodan konstailematon kori kiiltää hienosti . Kojelaudan konstailemattomat muodot on helppo pyyhkäistä pesun aikana samaan hintaan kuuluvalla puhdistuspyyhkeellä. Tuulilasin sisäpinnalle on oma puhdistuspyyhe, joka myös sisältyy hintaan. Skoda on nopeasti edustuskunnossa ihan joka lähtöön.
- kottikärrykopilla
Liima lienee parasta. Tulee jonkinlainen peite ja ehostus.
Lehdet ja siitepöly kun tarttuvt kiinni, niin se on omassa pelto elementissään silloin.
Kaalinkuljetuskärry.- jontse
Tunnethan sinä liimat, kun imppailet niitä. Selvä se.
- Ovetkin.meni.uusiksi
Olisiko noista ruosteenmuutoaineista apua?
https://www.motonet.fi/fi/kategoria/2247/740649/Ruosteenpysayttajat-ja-ruosteenpoistajat
Sitten haette kilikali tölkin maalia,sävy ei niin tarkka skeidoissa,ja ruiskitte ruosteen esto maalin päälle. - Nolo.itäruoska
Parempi kun ei itäruoskalle tee mitään.ruostepilkut ja himmeä aplari maali ei paskan alta niin pahoin näy.
- Tlcc
On sitä sairaita ihmisiä, jaksamisia.
- skodapete
Kateuskin aiheuttaa pahoinvointia.
- Olos
Ennen oli hullut lukkojen takana laitoksissa nyt suomi24:ssa.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622937
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322445- 802283
- 742189
- 952026
- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201603Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j341518Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440