Mopedini oli kirjaston seinustalla nojallansa. Ollessani kirjaston makissa kaikessa rauhassa vääntämässä isoa asiaani,oli mopedini sielu viety sillävälillä! Takagummi oli lintassa,koska venttiilin sielu oli anastettu! Onko kukaan nähnyt liikettä lähistöllä?
Sielu viety
12
687
Vastaukset
- Joutukaa-sielut-on-aikam
Onneksi sielut on aika halpoja, jotain euron paikkeilla muistaakseni. Niiitä on aina itselläkin mukana taskussa moporeissuilla, tulpanavaimen lisäksi. Halvimmalla pääset sielun vaelluksessa eteenpäin ja saat uuden sielun itsellesi kun menet vaivihkaa sen samaisen kirjaston pihaan, ja annat vahingon kiertää.
- Kiva22
Kiva et kysyjä on vastannut itse omaan kysymykseensä! Jonnesta tulee vielä kelpo mopedisti.
- Anonyymi
Löysin mopedini sielun kirjaston aurausvallista! voi tätä ilon ja onnen päivää!!
- Anonyymi
Pyydä rohkeasti kirjaston valvontakamerasta kuva tekijästä, otat selvää kuka hän on ja missä asuu, ja käyt irroittamassa pään. Näin voimme varmistaa ettei tämä toistu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pyydä rohkeasti kirjaston valvontakamerasta kuva tekijästä, otat selvää kuka hän on ja missä asuu, ja käyt irroittamassa pään. Näin voimme varmistaa ettei tämä toistu.
Net kun on matujen hommia.
- Anonyymi
Siinä on ollut tuurit ja viuhkat kohdillaan, jos sielu löytyi vuosien jälkeen lumikasasta..!
- Anonyymi
Onko itse Piiparinen jättänyt mopedinsa kirjastonojaan? Siinä sielu karkailee ja virtsa, kun näkee kuinka kirjastoenkeli etsii niitä eksyneitä joita niellä. Olikohan se näin?
Vanhaa juttua.
- Anonyymi
Minulla oli pappiksessani 18-mm rellorto kaasutin ja simonssin tehopakoputki!
Siihen aikaan ei kuskilla sielua ollenkaan! Ajeltiin lietepelloilla ja teillä ilman kilpiä moperisa! Välillä toki motti leipoi kiinni... - Anonyymi
Oisko se tuo Jussi Roponen-Naapurin Kaisa joka on
vienyt sun sielus. ( musiikki video ) YouTube. - Anonyymi
Sielun lisäksi oli vietu renkaasta kaksi kiloa ilmaa!
- Anonyymi
Pumppaa lietettä siihen renkaaseen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pumppaa lietettä siihen renkaaseen
Kyllä se kunnon pieru riittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881341Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53712
- 33692
- 60689
- 47670