Joku vois siivota myllyojalahden rannan
Myllyojanlahti
13
1628
Vastaukset
- eorlaine
Olet oikeassa. Joku voisi siivota todellakin myllyojanlahden, maantien varret , metsistä luvattomat kaatopaikat. Onhan se perkule kun se Joku ei jo ole aloittanut, tavalliset ihmiset kärsivät kun Joku lusmuilee.
- muujoku
Joku muu voisi siivota, kun joku ei viitsi
- Ranta
Pidetään talkoot!vai annetaanko kasvaa umpeen?...
- kalastamaan
Ainakin hoitokalastus koko pyhäjärvellä tulisi tarpeeseen, siis Valasrannalta Kauttuanlahteen.
- Anonyymi
Nyt se on siivottu! Eipä tarvii enää käydä.
- Anonyymi
Nyt on siivottu vähän liikaakin! Luonnonmukainen uimaranta kadonnut no onneksi Pyhäjärveltä löytyy muitakin rantoja.
- Anonyymi
Sää es siäl oo käynykkää, senku aikaskuluks ruikutat!
Se o ny hyvä , ku viäl nurmikko ruppee vihertää..
Vali vali vammane- Anonyymi
Matti teki temput pilalle meni kyllä on käyty monet vuodet siellä ei tarvii enää käydä ite oot surkee hyypiö
- Anonyymi
Joo nääääin on
- Anonyymi
Aina pittää valittaa, ku kukkaa ei tee mittää, tai et joku tekee jottai..
- Anonyymi
aloita SINÄ !
- Anonyymi
Nyt Matti siivonnu! 👎
- Anonyymi
Joo hyvä siivous kannattaa. Sitten kommentoin uuden kahvilan pitäjän koira-vastaisuutta.... Mielestäni muutama koira sopii hyvin uimaan! Itse meinaan ainakin käydä uittamassa niin kuin ennenkin🦮
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 48864
- 70860
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667